Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Sisältöstudio
  • Missä tilanteissa FenniaHoitaja auttaa? Fanni vastaa
Fanni Fenniasta vastaa.

Missä tilanteissa FenniaHoitaja auttaa? Fanni vastaa

1.2.2024

Hei Fanni!

Työkaverin kanssa lounastaessa tuli puheeksi sairausvakuutus, olen sellaista siis alkanut harkita. Kollega kertoi omaan, Fennialta hankittuun sairausvakuutukseen sisältyvän FenniaHoitaja, joka on ilmeisesti auttanut häntä monessakin tilanteessa.

Emme ehtineet asiasta keskustella tarkemmin, joten kysyn sinulta mikä tämä FenniaHoitaja oikein on ja millaisissa tilanteissa siitä on apua?

Kiitos jo etukäteen,

Merja


Kiitos viestistäsi Merja!

Lämmittää sydäntä kuulla, että kollegasi on saanut apua meidän FenniaHoitajaltamme. Palvelu on aikoinaan luotu juurikin asiakkaidemme avuksi ja tueksi terveyteen liittyvissä tilanteissa, joissa kaipaa ammattilaisen näkemystä. Palvelu on iloksemme ollut pidetty alusta asti.

Tiivistetysti FenniaHoitaja on koulutettu sairaanhoitaja, joka neuvoo sinua terveysasioissa, varaa ajan hoitoon ja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi. FenniaHoitajan tavoitat helposti esimerkiksi FenniaHoitaja-chatin kautta joka päivä klo 7–22. Tätä tarkoitusta varten suosittelemme lataamaan Pihlajalinnan sovelluksen puhelimeen jotta se on valmiina, kun sinulle tulee tarve olla yhteydessä. Vaihtoehtoisesti tavoitat FenniaHoitajan myös puhelimitse.

FenniaHoitaja-palvelu sisältyy sairauskuluvakuutuksen lisäksi myös Fennian tapaturmavakuutukseen sekä matkustajavakuutukseen, kun matkustat kotimaassa. Palvelu on apunasi kaikissa sairauksiin ja tapaturmiin liittyvissä kysymyksissä Suomen rajojen sisäpuolella. Meille on sydämen asia, että asiakkaamme saavat vakuutuksen ostosta sen mahdolliseen käyttämiseen asti erinomaista palvelua.

Tavoitteemme on, että FenniaHoitaja voi neuvoillaan ja asiantuntemuksellaan helpottaa asiakkaidemme arkea. FenniaHoitajan kanssa asioimisen jälkeen voit siis olla luottavaisin mielin, sillä tiedät miten edetä asiassasi. Korvauskäsittely on sujuvaa, koska hoitaja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi ja maksat vain mahdollisen omavastuun. Tämä auttaa myös ennakoimaan tilanteen aiheuttamia taloudellisia muutoksia.​ Mahdolliset lääkekulut voit hakea korvattaviksi Oma Fennian kautta myöhemmin.​

FenniaHoitaja voi auttaa esimerkiksi näissä tilanteissa:​

  • Lapsen sairastuessa FenniaHoitajalle voi soittaa matalalla kynnyksellä ja saada neuvoa​. Tämä voi vähentää huolta erityisesti ilta-aikaan ja silloin, kun lääkäriin on pidempi matka. Tuolta matkalta voi parhaassa tapauksessa välttyä kokonaan.

  • Pienemmän tapaturman sattuessa, esimerkiksi nilkan nyrjähtäessä liukkaalla, FenniaHoitaja voi antaa toimintaohjeita​ ja tukea tilanteeseen. FenniaHoitaja voi myös varata ajan hoitoon ja tehdä vahinkoilmoituksen puolestasi.

Olemme onnellisia siitä, että FenniaHoitajan puhelinpalvelu ja chatti ovat pidettyjä palveluita. Tavoitteemme onkin, että mahdollisuus keskustella omasta terveyteen liittyvästä asiasta ammattilaisen kanssa synnyttää luottavaisen tunteen asian etenemisestä.

Terveyttä ja hyvinvointia toivottaen,

Fanni

Psst! Näin otat FenniaHoitaja-chatin käyttöön.

Lue lisää

MatkavakuutusSairausvakuutusTapaturmavakuutusArtikkeliHyvinvointi

Jaa

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet