Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Henkilöasiakkaat Yritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Vakuutuksen tai asiakastietojen muutos
  • Ota henkilöasiakkaiden Oma Fennia käyttöösi

Ota henkilöasiakkaiden Oma Fennia käyttöösi

Voit kirjautua Oma Fennia -verkkopalveluun turvallisesti henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Pääset kirjautumaan palveluun, vaikka et olisi vielä Fennian asiakas. Olitpa sitten uusi tai vanha asiakas, saat vakuutusasiasi hoidettua nopeasti Oma Fennian chatin kautta.

Kirjaudu sisään

  • Valitse etusivun kirjaudu sisään -valikosta henkilöasiakkaat – Fennia tai Henki-Fennia

  • Valitse kirjautumisvaihtoehdoksi verkkopankki tai

    mobiilivarmenne

  • Hyväksy Oma Fennia -käyttöehdot

Kirjaudu Oma Fenniaan aina Fennia.fi- sivulla olevien linkkien kautta. Älä tee selaimeesi kirjanmerkkiä suoraan kirjautumissivulle (login.fennia.fi), sillä tämä sotkee kirjautumisen yhteydessä välitettävät tiedot ja voi aiheuttaa virheitä palvelun toiminnassa.

Oma Fennian toimivuus vaatii evästeiden käytön. Katso

, miten voit sallia evästeet.

Tietoturvan varmistamiseksi suosittelemme, että päivität tietokoneen käyttöjärjestelmän sekä käyttämäsi selaimen säännöllisesti.

Jos et pääse kirjautumaan Oma Fenniaan, ota yhteyttä käyttäjätukeen verkkopalvelut(at)fennia.fi tai p. 010 503 03 ma–pe klo 9–15.

Oma Fenniassa hoidat vakuutusasioitasi ympäri vuorokauden

Oma Fenniassa voit

  • tarkistaa vakuutuksesi

  • katsoa vakuutuskirjoja ja laskuja

  • tehdä vahinkoilmoituksen

  • lähettää turvallisesti viestejä

  • ilmoittaa asiakastietojen muutoksista

  • pyytää tarjouksen vakuutusturvan täydentämisestä

  • katsella lähettämiäsi ilmoituksia ja viestejä

  • tilata Green Cardin.

Henkilöasiakkaiden Oma Fenniassa voit hakea korvausta myös yrityksen ottaman vapaaehtoisen tapaturma- tai sairausvakuutuksen perusteella.

Henki-Fennian eläke-, säästö- ja sijoitusvakuutuksiin liittyen voit lisäksi

  • muuttaa vakuutusten sijoituskohteita

  • maksaa lisämaksuja.

Valtuuta toinen henkilö hoitamaan vakuutusasioitasi puolestasi Oma Fenniassa

Voit halutessasi valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan puolestasi vakuutus- ja vahinkoasioitasi lähettämällä meille valtakirjan Oma Fenniassa.

Valtakirjalomakkeen löydät Oma Fenniasta kohdasta Ilmoitukset / Uusi ilmoitus / Muut ilmoitukset ja tilaukset / Valtakirja.

Valtuutus tulee voimaan heti lomakkeen lähettämisen jälkeen.

Valtuutettu voi hoitaa vakuutusasioitasi verkkopalvelussa annetun valtuuden mukaisesti, esimerkiksi tehdä vahinkoilmoituksia ja lähettää viestejä. Valtuutettu ei kuitenkaan näe verkkopalvelussa vakuutusasiakirjojasi.

Asiakaspalvelijamme ovat apunasi Oma Fennian chatissa

Henkilöasiakkaiden Oma Fenniassa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös chatin kautta. Löydät chatin sivun oikeasta alanurkasta silloin, kun asiakaspalvelijamme on vapaana.

Kirjautuneena asiakkaana voit hoitaa henkilökohtaisia vakuutusasioitasi laajasti ja saat vastauksen kysymykseesi heti.

Oma Fennian chatissa voit esimerkiksi

  • kysyä laskutukseen liittyvistä asioista

  • tehdä osoitteenmuutoksen

  • tehdä muutoksia vakuutusturvasi sisältöön

  • irtisanoa tiettyjä vakuutuksia

  • ostaa uusia vakuutuksia

  • saada neuvoa vakuutuksiin liittyvissä muissa kysymyksissä

Vahinkoihin liittyviä asioita et voi valitettavasti tällä hetkellä hoitaa chatissa.

Chat on avoinna arkisin klo 9–16.30 saatavuuden mukaan. Chat-keskustelut ohjautuvat asiakaspalvelumme ammattilaisille, joten keskustelet aina ihmisen kanssa.

Vakuutukset ja palvelut Vahingot Asiakaspalvelu Usein kysyttyä Ajankohtaista Medialle Yritysasiakkaat Tietoa Fennia-konsernista Avoimet työpaikat Briefly in English
© Fennia-konserni
00017 Fennia, Helsinki
Tietosuoja ja käyttöehdot Saavutettavuus Puheluiden hinnat ja yksityisyyden suoja