Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Muuta vakuutus- tai asiakastietoja
  • Ota henkilöasiakkaiden Oma Fennia käyttöösi

Ota henkilöasiakkaiden Oma Fennia käyttöösi

Voit kirjautua Oma Fennia -verkkopalveluun turvallisesti henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Pääset kirjautumaan palveluun, vaikka et olisi vielä Fennian asiakas. Olitpa sitten uusi tai vanha asiakas, saat vakuutusasiasi hoidettua nopeasti Oma Fennian chatin kautta.

Kirjaudu sisään

  • Valitse etusivun Kirjaudu Oma Fenniaan -valikosta henkilöasiakkaat – Fennia tai Henki-Fennia.

  • Valitse kirjautumisvaihtoehdoksi verkkopankki tai mobiilivarmenne.

  • Hyväksy Oma Fennia -käyttöehdot .

Kirjaudu Oma Fenniaan aina Fennia.fi-sivulla olevien linkkien kautta. Älä tee selaimeesi kirjanmerkkiä suoraan kirjautumissivulle (login.fennia.fi), sillä tämä sotkee kirjautumisen yhteydessä välitettävät tiedot ja voi aiheuttaa virheitä palvelun toiminnassa.

Oma Fennian toimivuus vaatii evästeiden käytön. Katso selainkohtaisista ohjeista, miten voit sallia evästeet.

Tietoturvan varmistamiseksi suosittelemme, että päivität tietokoneen käyttöjärjestelmän sekä käyttämäsi selaimen säännöllisesti.

Jos et pääse kirjautumaan Oma Fenniaan, ota yhteyttä käyttäjätukeen.

Verkkopalvelujen käyttäjätuki

ma–pe 9–15

010 503 03

Oma Fenniassa hoidat vakuutusasioitasi ympäri vuorokauden

Oma Fenniassa voit

  • tarkistaa vakuutuksesi

  • katsoa vakuutuskirjoja ja laskuja

  • tehdä vahinkoilmoituksen

  • lähettää turvallisesti viestejä

  • ilmoittaa asiakastietojen muutoksista

  • pyytää tarjouksen vakuutusturvan täydentämisestä

  • katsella lähettämiäsi ilmoituksia ja viestejä

  • tilata Green Cardin.

Henkilöasiakkaiden Oma Fenniassa voit hakea korvausta myös yrityksen ottaman vapaaehtoisen tapaturma- tai sairausvakuutuksen perusteella.

Henki-Fennian eläke-, säästö- ja sijoitusvakuutuksiin liittyen voit lisäksi

  • muuttaa vakuutusten sijoituskohteita

  • maksaa lisämaksuja.

Valtuuta toinen henkilö hoitamaan vakuutusasioitasi puolestasi Oma Fenniassa

Voit halutessasi valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan puolestasi vakuutus- ja vahinkoasioitasi lähettämällä meille valtakirjan Oma Fenniassa.

Valtakirjalomakkeen löydät Oma Fenniasta kohdasta Ilmoitukset / Uusi ilmoitus / Muut ilmoitukset ja tilaukset / Valtakirja.

Valtuutus tulee voimaan heti lomakkeen lähettämisen jälkeen.

Valtuutettu voi hoitaa vakuutusasioitasi verkkopalvelussa annetun valtuuden mukaisesti, esimerkiksi tehdä vahinkoilmoituksia ja lähettää viestejä. Valtuutettu ei kuitenkaan näe verkkopalvelussa vakuutusasiakirjojasi.

Asiakaspalvelijamme ovat apunasi Oma Fennian chatissa

Henkilöasiakkaiden Oma Fenniassa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös chatin kautta. Löydät chatin sivun oikeasta alanurkasta silloin, kun asiakaspalvelijamme on vapaana.

Kirjautuneena asiakkaana voit hoitaa henkilökohtaisia vakuutusasioitasi laajasti ja saat vastauksen kysymykseesi heti.

Oma Fennian chatissa voit esimerkiksi

  • kysyä laskutukseen liittyvistä asioista

  • tehdä osoitteenmuutoksen

  • tehdä muutoksia vakuutusturvasi sisältöön

  • irtisanoa tiettyjä vakuutuksia

  • ostaa uusia vakuutuksia

  • saada neuvoa vakuutuksiin liittyvissä muissa kysymyksissä.

Chat on avoinna arkisin klo 9–16.30 saatavuuden mukaan. Chat-keskustelut ohjautuvat asiakaspalvelumme ammattilaisille, joten keskustelet aina ihmisen kanssa. Vahinko- ja korvausasioita ei voi tällä hetkellä hoitaa chatissa.

Lisää aiheesta

Auton tuulilasi vahingoittui

Lue lisää
Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet