Varaa sinulle sopivin aika konttori- tai verkkotapaamiseen
Konttoritapaaminen
Konttorimme palvelevat ajanvarauksella.
Olet edelleen tervetullut konttorille, kunhan varaat sinulle sopivimman ajan tuttujen palveluaikojen puitteissa. Ajanvarauksen avulla varmistamme, että asiantuntijamme voi tarjota sinulle henkilökohtaista palvelua turvallisesti.
Jos olet yritysasiakkaamme, ja konttorin ajanvarauskalenterissa ei ole sinulle sopivaa paikkakuntaa, tarjoamme mahdollisuuden verkkotapaamiseen. Jos sinulla on nimetty yhteyshenkilö, ole yhteydessä suoraan häneen tapaamisen varaamiseksi.
Valitse Palvelukategoria-valikosta, haluatko asioida henkilö- vai yritysasiakkaana. Jos varaat aikaa verkkotapaamiseen, valitse valikosta palvelukieli.
2
Valitse Palvelu-valikosta, mitä asiasi koskee.
3
Jos haluat varata konttoritapaamisen, valitse Toimipiste-valikosta, mihin konttorille haluat sopia tapaamisen.
4
Katso vapaat ajat klikkaamalla Hae vapaat ajat -painiketta. Avautuvasta kalenterinäkymästä voit valita itsellesi sopivimman ajan, jatkaa täydentämään asiakastietosi ja vahvistaa varauksen.
Asiakastiedoissa kysymme henkilö- tai y-tunnustasi, jotta voimme etsiä vakuutustietosi valmiiksi ennen tapaamista. Henkilöasiakkaiden osalta tarkistamme myös luottotiedot aina ennen uuden vakuutustarjouksen antamista. Yritysten osalta tarkistamme, että ajanvaraukseen tuleva henkilö on valtuutettu hoitamaan yrityksen vakuutusasioita. Jos olet yritysasiakkaamme ja sinulla on Fennialla oma yhteyshenkilö, voit olla suoraan yhteydessä häneen.
Jos et pääsekään varaamaasi tapaamiseen, voit perua ajan vahvistussähköpostista löytyvällä varausavaimella. Voit syöttää varausavaimen ajanvarauspalvelusta löytyvään Muuta tai peruuta varaus -kenttään.
Voit tehdä peruutuksen myös soittamalla asiakaspalveluumme.
Huomioithan, että myös meillä on tarvittaessa oikeus perua tapaaminen. Tällöin tarjoamme tilalle esimerkiksi puhelinaikaa tai verkkotapaamista. Näistä poikkeustilanteista olemme sinuun yhteydessä aina ennen varatun ajan alkamista.
Lisätietoja
Jos ajanvarauksessa tai peruutuksessa ilmenee ongelmia, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ma–pe klo 9–16.30.