Varaa sinulle sopivin aika verkko- tai konttoritapaamiseen
Verkkotapaaminen
Verkkotapaamisessa voit käydä asiakaspalvelijamme kanssa läpi vakuutuskokonaisuutesi tarkemmin kuin pelkän puhelinkeskustelun aikana tai päivittää nykyisen vakuutusturvasi tarpeidesi mukaiseksi.
Palvelemme verkkotapaamisessa niin henkilö- kuin yritysasiakkaitamme. Jos olet yritysasiakkaamme ja sinulle on nimetty yhteyshenkilö, ole yhteydessä suoraan häneen tapaamisen varaamiseksi.
Huomioi, ettemme hoida vahinko- ja korvausasioita verkko- ja konttoritapaamisissa. Löydät lisätietoja ja toimintaohjeet vahinkotilanteen hoitamiseksi vahinkosivuiltamme.
Konttoritapaaminen
Olet tervetullut konttorille, kun varaat ensin itsellesi ajan ajanvarauskalenterista. Vaasan ja Kokkolan konttorit palvelevat ilman ajanvarausta.
Huomioi, ettemme hoida vahinko- ja korvausasioita verkko- ja konttoritapaamisissa. Löydät lisätietoja ja toimintaohjeet vahinkotilanteen hoitamiseksi vahinkosivuiltamme.
Valitse Palvelukategoria-valikosta, haluatko asioida henkilö- vai yritysasiakkaana. Jos varaat aikaa verkkotapaamiseen, valitse valikosta palvelukieli.
2
Valitse Palvelu-valikosta, mitä asiasi koskee.
3
Jos haluat varata konttoritapaamisen, valitse Toimipiste-valikosta, mihin konttorille haluat sopia tapaamisen.
4
Katso vapaat ajat klikkaamalla Hae vapaat ajat -painiketta. Avautuvasta kalenterinäkymästä voit valita itsellesi sopivimman ajan, jatkaa täydentämään asiakastietosi ja vahvistaa varauksen.
Asiakastiedoissa kysymme henkilö- tai y-tunnustasi, jotta voimme etsiä vakuutustietosi valmiiksi ennen tapaamista. Henkilöasiakkaiden osalta tarkistamme myös luottotiedot aina ennen uuden vakuutustarjouksen antamista. Yritysten osalta tarkistamme, että ajanvaraukseen tuleva henkilö on valtuutettu hoitamaan yrityksen vakuutusasioita. Jos olet yritysasiakkaamme ja sinulla on Fenniassa oma yhteyshenkilö, voit olla suoraan yhteydessä häneen.
Jos et pääsekään varaamaasi tapaamiseen, voit perua ajan vahvistussähköpostista löytyvällä varausavaimella. Voit syöttää varausavaimen ajanvarauspalvelusta löytyvään Muuta tai peruuta varaus -kenttään.
Voit tehdä peruutuksen myös soittamalla asiakaspalveluumme.
Huomioithan, että myös meillä on tarvittaessa oikeus perua tapaaminen. Tällöin tarjoamme tilalle esimerkiksi puhelinaikaa tai verkkotapaamista. Näistä poikkeustilanteista olemme sinuun yhteydessä aina ennen varatun ajan alkamista.
Lisätietoja
Jos ajanvarauksessa tai peruutuksessa ilmenee ongelmia, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ma–pe klo 9–16.30.