Hyppää sisältöön
Hoitaja hymyilee.

FenniaHoitaja

FenniaHoitaja auttaa, kun sairastut tai tapaturma sattuu

FenniaHoitaja-palvelu auttaa terveyshuolissa, antaa kotihoito-ohjeita ja varaa ajan hoitoon, jos kotihoito-ohjeet eivät riitä. Tarvittaessa FenniaHoitaja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi.

Voit asioida FenniaHoitajan kanssa chat-palvelussa joka päivä klo 7–22 tai suoraan Pihlajalinna Terveyssovelluksessa.

Siirry FenniaHoitaja-chattiin

Tarvittaessa voit olla yhteydessä FenniaHoitajaan myös puhelimitse p. 010 503 5000 (klo 7–22). Työajalla ja liikenteessä sattuneissa vahingoissa ota yhteyttä FenniaHoitajaan aina puhelimitse.

Miksi käyttäisin FenniaHoitajaa?

  • Saat FenniaHoitajalta neuvontaa ja kotihoito-ohjeita silloin, kun oireet epäilyttävät.
  • Jos kotihoito-ohjeet eivät riitä, FenniaHoitaja voi varata sinulle myös ajan suoraan tarvitsemaasi hoitoon.
  • Maksat korvattavissa vahingoissa hoidostasi korkeintaan mahdollisen omavastuun.
  • Voit hyödyntää halutessasi takaisinsoittopalvelua, jolloin sinun ei tarvitse jonottaa puhelimessa.

Palvelu tuotetaan yhteistyössä Pihlajalinnan kanssa. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.

Hae korvausta jo syntyneestä kulusta

Ilmoita vahingosta sairauskulu- ja tapaturmailmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Kirjaudu Oma Fenniaan

Jos tarvitset apua

Jos tarvitset apua vahinkoilmoituksen tekemisessä, vahinkopalvelumme auttaa ma–pe 9–16.

Soita 010 503 8808
Puheluiden hinnat
FenniaHoitaja auttaa, jos sairastut tai tapaturma sattuu | Fennia