Hyppää sisältöön
    Personkunder
  • Fennia
  • Fennia Liv
  • Anvisning
Etsi sisällöstä
PrivatkunderFöretagskunder
Suomeksi

Logga in

  • Ingångssida
  • Rabatt för kundåren

Rabatt för kundåren – fler förmåner för varje gemensamt år

Från och med 2024 erbjuder vi våra kunder en ny förmån som baseras på kundrelationens längd, Rabatt för kundåren. Med den tackar vi särskilt våra långvariga kunder.

Ju längre kundrelation, desto högre rabatt

Den nya Rabatten för kundåren är en förmån som ökar efter gemensamma år. Rabatten gäller frivilliga försäkringar som omfattas av förmånen och kan stiga upp till 15 procent beroende på kundrelationens längd.

Rabatt enligt kundrelationens längd som räknas vid årsskiftet

Kundrelationens längd börjar räknas från den dag som din försäkring på Fennia eller Fennia Liv har börjat. I övre kanten av tabellen ser du hur lång tid kundrelationen varat vid årsskiftet och nedanför motsvarande Rabatt för kundåren. Rabatten aktiveras vid ingången av följande år efter tecknandet av försäkringen. När en ny försäkringsperiod börjar, anges rabatten automatiskt på din faktura.

Rabatt baserad på kundrelationens längd. Förklarning av tabellen. Din kundrelationens lände på årets första dag bestämmer rabattprocenten. Vi tillämpar rabatten på din frivilliga försäkringar som omfattas av förmånen, när en nyt försäkringsperiod börjar eller du ingår ett nytt försäkringsavtal

Som kund får du rabatten automatiskt

När förmånen träder i kraft, ser du information om din rabatt i försäkringsbrevet och på Mitt Fennia. Det krävs inga särskilda åtgärder för att få förmånen. Som vår kund får du rabatten automatiskt när en ny försäkringsperiod börjar.

Läs reglerna

Svar på vanliga frågor

Lisää aiheesta

Kvinna och telefon.

Kontaktinformation för privatkunder

Lue lisää
Försäkringar och tjänsterSkadorKundserviceKundförmånerVanliga frågorAktuelltMedietjänsterFöretagskunderInformation om FenniaLediga jobbBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotDataskydd och användarvillkorTillgänglighetIntegritetsskydd vid telefontjänstenKakor