Hyppää sisältöön
    Personkunder
  • Fennia
  • Fennia Liv
  • Anvisning
Etsi sisällöstä
PrivatkunderFöretagskunder
Suomeksi

Logga in

  • Ingångssida
  • Kontaktinformation för privatkunder

Kontaktinformation för privatkunder

Kundtjänst för försäkringsärenden

På vår nättjänst Mitt Fennia uträttar du samtliga försäkrings- och skadeärenden enkelt och tryggt på ett ställe. Mitt Fennia är tillgänglig dygnet runt. Du kan logga in på tjänsten även om du inte är kund hos Fennia.

Du kan också kontakta vår kundtjänst via chatt på Mitt Fennia. I Mitt Fennias livechatt besvaras dina meddelanden alltid av kundtjänsten.

Mitt Fennias chatt

mån–fre 9–16.30

Du kan också ringa vår kundtjänst i kundrelaterade ärenden, till exempel om du vill göra ändringar i försäkrings- eller kunduppgifter. Via kundtjänsten kan du även teckna försäkringar eller begära offert.

Fennias kundtjänst

mån–fre 9–16.30

010 503 8828
Fennia Livs kundtjänst

mån–fre 9–16

Nättjänster användarstöd

mån–fre 9–15

Trafikförsäkringar

mån–fre 9–16.30

Skadetjänster

Det går enkelt att ansöka om ersättning på Mitt Fennia.

Ofta behöver du inte ens fylla in någon ersättningsansökan, utan får direktersättning eller hjälp av våra skadetjänster. Om du ansöker om ersättning på en blankett, kan du skicka in den elektroniskt på nätet.

Kontaktinformation och instruktioner

Hos oss får du vid behov sakkunnig hjälp när en skada inträffar.

Skadetjänster för privatkunder

mån–fre 9–16

Kontaktinformation för lagstadgade skadetjänster finns nedan. Vid annan skada, se instruktioner.

Trafikskador

mån–fre 9–16

Arbetsolycksfallsersättningar

mån–fre 9–16

Övriga kontaktinformation

Lisää aiheesta

Vindrutan skadades

Lue lisää
Försäkringar och tjänsterSkadorKundserviceKundförmånerVanliga frågorAktuelltMedietjänsterFöretagskunderInformation om FenniaLediga jobbBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotDataskydd och användarvillkorTillgänglighetIntegritetsskydd vid telefontjänstenKakor