Hyppää sisältöön
Etsi sisällöstä
PrivatkunderFöretagskunder
Suomeksi

Logga in

  • Ingångssida
  • Förmåner för kunder i Danske Förmånsprogram och för Private Banking Access-kunder

Förmåner för kunder i Danske Förmånsprogram och för Private Banking Access-kunder

Danske Bank logo

Fennia och Danske Bank strävar efter att erbjuda omsorg för sina kunder i olika livssituationer. När du uträttar dina bankärenden hos Danske Bank och försäkringsärenden hos Fennia kan du lita på att din vardag är i goda händer.

För uträttande av försäkringsärenden erbjuder Fennia service i VIP-klass för kunder som är med i Danske Förmånsprogram och för Private Banking Access-kunder samt betydande rabatter på försäkringar för hem och familj.

Betydande rabatter

  • Du får fortlöpande rabatt på 20 procent på de flesta försäkringar för hem och familj. Nya kunder får dessutom 25 procent rabatt på första årets premie.

  • Du får fortlöpande rabatt på 20 procent på frivilliga bilförsäkringar (Fenniakasko) för de flesta bilar. Nya kunder får 25 procent rabatt på första årets premie.

VIP-servicenummer

  • Du får personlig och snabb service från ett telefonnummer i samtliga försäkrings- och ersättningsärenden.

  • Från samma nummer får du råd och hjälp i ärenden som gäller säkerhet.

  • VIP-servicenumret är tillgängligt bara för kunder som är med i Danske Förmånsprogram och för Private Banking Access-kunder.

Nyckelbricka till dina nycklar

  • Du får en stöldmärkt nyckelbricka som gör det lättare att hitta försvunna nycklar.

  • Nyckelbrickan har en kod, med vilken vi kan identifiera nyckelägaren.

  • Vi betalar hittelön till den som hittar och lämnar nycklarna till Fennias kontor.

  • Nyckelbrickan och tillhörande service är gratis för dig.

Personlig och smidig service

  • Det är viktigt för oss att vi kan erbjuda dig bästa möjliga service. Vi vill att du får ett sådant försäkringsskydd som du behöver och att du vet vad du betalar för.

  • Att upprätthålla försäkringsskyddet är en del av vår service. När din livssituation förändras uppdaterar våra experter ditt försäkringsskydd tillsammans med dig för att motsvara den nya situationen.

  • När en skada är framme får du hjälp och rådgivning genom vår sakkunniga ersättningstjänst. Vi handlägger ditt ersättningsärende flexibelt och snabbt för att du ska bli kvitt dina problem snarast möjligt.

Du får dessa förmåner och rabatter när du är med i Danske Förmånsprogram eller är Private Banking Access-kund.

Lisää aiheesta

Världen förändras och vi på Fennia vill förändras i samma takt

Lue lisää
Försäkringar och tjänsterSkadorKundserviceKundförmånerVanliga frågorAktuelltMedietjänsterFöretagskunderInformation om FenniaLediga jobbBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotDataskydd och användarvillkorTillgänglighetIntegritetsskydd vid telefontjänstenKakor