Tillgänglighetsutlåtande för chattjänsten
Detta är ett tillgänglighetsutlåtande av organisationen Ömsesidiga Försäkringsbolaget Fennia
Tillgänglighetsutlåtandet gäller chattjänsten.
Tjänsten omfattas av lagen om tillhandahållande av digitala tjänster, som förutsätter att offentliga nättjänster är tillgängliga. Tillgänglighetsutlåtandet publicerades den 30 november 2020. Chatten startade den 30 november 2020.
Tillgängligheten har granskats av en expert på Fennia.
Tillgänglighetsstatus för den digitala tjänsten
Uppfyller delvis tillgänglighetskraven.
Icke-tillgängligt innehåll
Webbplatsen uppfyller ännu inte alla krav
Hanterbar: Tagentbordsnavigering i Internet Explorer
Icke-tillgängligt innehåll och dess brister
Tangentbordsnavigering är inte möjligt till alla delar i webbläsaren Internet Explorer.
Tillgänglighetskrav som inte uppfylls
2.1.1 Tangentbord
Upptäckte du en tillgänglighetsbrist i vår digitala tjänst? Vi gör vårt bästa för att åtgärda bristen. Beskriv den på
Tillsynsmyndighet
Ge feedback till oss som upprätthåller webbplatsen om du lägger märke till tillgänglighetsbrister på sidorna. Det kan ta 14 dagar innan du får ett svar. Om du inte är nöjd med det svar du har fått eller inte får något svar alls inom två veckor, kan du lämna in en anmälan om bristande tillgänglighet till Regionförvaltningsverket i Södra Finland. På regionförvaltningsverkets webbplats beskrivs det hur du kan lämna in en anmälan och hur ärendet behandlas.
Tillsynsmyndighetens kontaktinformation
Regionförvaltningsverket i Södra Finland
Enheten för tillgänglighetstillsyn
www.tillganglighetskrav.fi
webbtillganglighet(snabel-a)rfv.fi
telefonväxel 0295 016 000
Vi arbetar kontinuerligt för att förbättra tillgängligheten.
Vi erbjuder hjälp åt användare, för vilka de digitala tjänsterna inte är tillgängliga
Du kan använda den här elektroniska blanketten för att beställa material i