Hyppää sisältöön
    Personkunder
  • Fennia
  • Fennia Liv
  • Anvisning
Privatkunder Företagskunder
Suomeksi

Logga in

  • Ingångssida
  • Innehållsstudio
  • Kunder har fått felaktiga extra betalningspåminnelser per post

Kunder har fått felaktiga extra betalningspåminnelser per post

8.7.2021

En del kunder har fått samma betalningspåminnelse flera gånger.

Under juni–juli har en del kunder fått flera betalningspåminnelser för en och samma räkning. Om du har fått flera betalningspåminnelser med samma innehåll, gäller bara en av dem.

De extra betalningspåminnelserna kräver inga åtgärder av dig.

Vi beklagar eventuella olägenheter.


Nyhet Fennia

Dela

Försäkringar och tjänster Skador Kundservice Företagskunder Aktuellt Medietjänster Fenniakoncernen Lediga jobb Briefly in English
© Fennia-konserni
00017 Fennia, Helsingfors
Dataskydd och användarvillkor Tillgänglighet Samtalspriser och integritetsskydd