Hyppää sisältöön
    Personkunder
  • Fennia
  • Fennia Liv
  • Anvisning
Etsi sisällöstä
PrivatkunderFöretagskunder
Suomeksi

Logga in

  • Ingångssida
  • Innehållsstudio
  • Kunder har fått felaktiga extra betalningspåminnelser per post

Kunder har fått felaktiga extra betalningspåminnelser per post

8.7.2021

En del kunder har fått samma betalningspåminnelse flera gånger.

Under juni–juli har en del kunder fått flera betalningspåminnelser för en och samma räkning. Om du har fått flera betalningspåminnelser med samma innehåll, gäller bara en av dem.

De extra betalningspåminnelserna kräver inga åtgärder av dig.

Vi beklagar eventuella olägenheter.


NyhetFennia

Dela

Försäkringar och tjänsterSkadorKundserviceKundförmånerVanliga frågorAktuelltMedietjänsterFöretagskunderFenniakoncernenLediga jobbBriefly in English
© Fennia-konserni
YhteystiedotDataskydd och användarvillkorTillgänglighetIntegritetsskydd vid telefontjänsten