Hyppää sisältöön
Hoitaja hymyilee.

FenniaHoitaja

FenniaHoitaja auttaa, kun sairastut tai tapaturma sattuu

FenniaHoitaja-palvelu auttaa terveyshuolissa, antaa kotihoito-ohjeita ja varaa ajan hoitoon, jos kotihoito-ohjeet eivät riitä. Tarvittaessa FenniaHoitaja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi.

Voit asioida FenniaHoitajan kanssa chat-palvelussa joka päivä klo 7–22 tai suoraan Pihlajalinna Terveyssovelluksessa.

Siirry FenniaHoitaja-chattiin

Tarvittaessa voit olla yhteydessä FenniaHoitajaan myös puhelimitse p. 010 503 5000 (klo 7–22). Työajalla ja liikenteessä sattuneissa vahingoissa ota yhteyttä FenniaHoitajaan aina puhelimitse.

Miksi käyttäisin FenniaHoitajaa?

  • Saat FenniaHoitajalta neuvontaa ja kotihoito-ohjeita silloin, kun oireet epäilyttävät.
  • Jos kotihoito-ohjeet eivät riitä, FenniaHoitaja voi varata sinulle myös ajan suoraan tarvitsemaasi hoitoon.
  • Maksat korvattavissa vahingoissa hoidostasi korkeintaan mahdollisen omavastuun.
  • Voit hyödyntää halutessasi takaisinsoittopalvelua, jolloin sinun ei tarvitse jonottaa puhelimessa.

Palvelu tuotetaan yhteistyössä Pihlajalinnan kanssa. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.

Hae korvausta jo syntyneestä kulusta

Ilmoita vahingosta sairauskulu- ja tapaturmailmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Kirjaudu Oma Fenniaan

Jos tarvitset apua

Jos tarvitset apua vahinkoilmoituksen tekemisessä, vahinkopalvelumme auttaa ma–pe 9–16.

Soita 010 503 8808
Puheluiden hinnat