
FenniaHoitaja
FenniaHoitaja auttaa, kun sairastut tai tapaturma sattuu
FenniaHoitaja-palvelu auttaa terveyshuolissa, antaa kotihoito-ohjeita ja varaa ajan hoitoon, jos kotihoito-ohjeet eivät riitä. Tarvittaessa FenniaHoitaja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi.
Voit asioida FenniaHoitajan kanssa chat-palvelussa joka päivä klo 7–22 tai suoraan Pihlajalinna Terveyssovelluksessa.
Siirry FenniaHoitaja-chattiinTarvittaessa voit olla yhteydessä FenniaHoitajaan myös puhelimitse p. 010 503 5000 (klo 7–22). Työajalla ja liikenteessä sattuneissa vahingoissa ota yhteyttä FenniaHoitajaan aina puhelimitse.
Miksi käyttäisin FenniaHoitajaa?
- Saat FenniaHoitajalta neuvontaa ja kotihoito-ohjeita silloin, kun oireet epäilyttävät.
- Jos kotihoito-ohjeet eivät riitä, FenniaHoitaja voi varata sinulle myös ajan suoraan tarvitsemaasi hoitoon.
- Maksat korvattavissa vahingoissa hoidostasi korkeintaan mahdollisen omavastuun.
- Voit hyödyntää halutessasi takaisinsoittopalvelua, jolloin sinun ei tarvitse jonottaa puhelimessa.
Palvelu tuotetaan yhteistyössä Pihlajalinnan kanssa. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.
Hae korvausta jo syntyneestä kulusta
Ilmoita vahingosta sairauskulu- ja tapaturmailmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Kirjaudu Oma FenniaanJos tarvitset apua
Jos tarvitset apua vahinkoilmoituksen tekemisessä, vahinkopalvelumme auttaa ma–pe 9–16.
Soita 010 503 8808Puheluiden hinnat


