Fennia Kapitalförvaltnings tjänst Mitt Fennia har upphört
S-Banken och Fennia har slutfört ett företagsförvärv genom vilket kundernas egen hantering av tillgångar har överförts till S-Bankens och FIM:s digitala tjänster.
Tjänsten Mitt Fennia har upphört. Från och med den 18 januari 2021 ser du uppgifter om ditt innehav på S-Bankens och FIM:s webbank och i S-mobil.
Om du ännu inte är kund hos S-Banken eller om du ännu inte har S-Bankens eller FIM:s webbankskoder, följ anvisningarna nedan:
Kontrollera att du har ett giltigt pass eller identitetskort.
Boka tid till ett av S-Bankens kundtjänstställen på s-banken.fi/tidsbokning.
Ta med dig identitetsbeviset och besök kundtjänststället på avtalad tidpunkt. Vid mötet aktiverar vi de tjänster du behöver.
Frågor och svar om företagsförvärvet (www.s-banken.fi)
Ta del av S-Bankens och FIM:s digitala tjänster (www.s-banken.fi)