Hyppää sisältöön
    Personkunder
  • Fennia
  • Fennia Liv
  • Anvisning
Etsi sisällöstä
PrivatkunderFöretagskunder
Suomeksi

Logga in

Fennia Kapitalförvaltnings tjänst Mitt Fennia har upphört

S-Banken och Fennia har slutfört ett företagsförvärv genom vilket kundernas egen hantering av tillgångar har överförts till S-Bankens och FIM:s digitala tjänster.

Tjänsten Mitt Fennia har upphört. Från och med den 18 januari 2021 ser du uppgifter om ditt innehav på S-Bankens och FIM:s webbank och i S-mobil.

Om du ännu inte är kund hos S-Banken eller om du ännu inte har S-Bankens eller FIM:s webbankskoder, följ anvisningarna nedan:

  1. Kontrollera att du har ett giltigt pass eller identitetskort.

  2. Boka tid till ett av S-Bankens kundtjänstställen på s-banken.fi/tidsbokning.

  3. Ta med dig identitetsbeviset och besök kundtjänststället på avtalad tidpunkt. Vid mötet aktiverar vi de tjänster du behöver.

Frågor och svar om företagsförvärvet (www.s-banken.fi)
Ta del av S-Bankens och FIM:s digitala tjänster (www.s-banken.fi)

Försäkringar och tjänsterSkadorKundserviceKundförmånerVanliga frågorAktuelltMedietjänsterFöretagskunderInformation om FenniaLediga jobbBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotDataskydd och användarvillkorTillgänglighetIntegritetsskydd vid telefontjänstenKakor