Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

Fennia Varainhoidon Oma Fennia -palvelu on poistunut käytöstä

S-Pankki ja Fennia ovat saattaneet päätökseen yrityskaupan, jonka myötä oman varallisuuden hallinnointi on siirtynyt S-Pankin ja FIMin digitaalisiin palveluihin.

Oma Fennia -palvelu on poistunut käytöstä. Näet tiedot omistuksistasi S-Pankin ja FIMin verkkopankissa ja S-mobiilissa 18.1.2021 alkaen.

Jos et ole vielä S-Pankin asiakas tai sinulla ei vielä ole S-Pankin tai FIMin verkkopankkitunnuksia, toimi alla olevien ohjeiden mukaan:

  1. Varmista, että sinulla on voimassa oleva passi tai henkilökortti.

  2. Varaa aika S-Pankin asiakaspalvelupisteelle osoitteessa s-pankki.fi/ajanvaraus.

  3. Ota henkilöllisyystodistus mukaan ja tule käymään sovittuna ajankohtana. Avaamme tapaamisessa käyttöösi tarvittavat palvelut.

Kysymyksiä ja vastauksia yrityskaupasta (www.s-pankki.fi)
Tutustu S-Pankin ja FIMin digitaalisiin palveluihin (www.s-pankki.fi)

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa Fennia-konsernistaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia-konserni
Konsernin yhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet