Fennia Varainhoidon Oma Fennia -palvelu on poistunut käytöstä
S-Pankki ja Fennia ovat saattaneet päätökseen yrityskaupan, jonka myötä oman varallisuuden hallinnointi on siirtynyt S-Pankin ja FIMin digitaalisiin palveluihin.
Oma Fennia -palvelu on poistunut käytöstä. Näet tiedot omistuksistasi S-Pankin ja FIMin verkkopankissa ja S-mobiilissa 18.1.2021 alkaen.
Jos et ole vielä S-Pankin asiakas tai sinulla ei vielä ole S-Pankin tai FIMin verkkopankkitunnuksia, toimi alla olevien ohjeiden mukaan:
Varmista, että sinulla on voimassa oleva passi tai henkilökortti.
Varaa aika S-Pankin asiakaspalvelupisteelle osoitteessa s-pankki.fi/ajanvaraus.
Ota henkilöllisyystodistus mukaan ja tule käymään sovittuna ajankohtana. Avaamme tapaamisessa käyttöösi tarvittavat palvelut.
Kysymyksiä ja vastauksia yrityskaupasta (www.s-pankki.fi)
Tutustu S-Pankin ja FIMin digitaalisiin palveluihin (www.s-pankki.fi)
Fennia Kapitalförvaltnings tjänst Mitt Fennia har upphört
S-Banken och Fennia har slutfört ett företagsförvärv genom vilket kundernas egen hantering av tillgångar har överförts till S-Bankens och FIM:s digitala tjänster.
Tjänsten Mitt Fennia har upphört. Från och med den 18 januari 2021 ser du uppgifter om ditt innehav på S-Bankens och FIM:s webbank och i S-mobil.
Om du ännu inte är kund hos S-Banken eller om du ännu inte har S-Bankens eller FIM:s webbankskoder, följ anvisningarna nedan:
Kontrollera att du har ett giltigt pass eller identitetskort.
Boka tid till ett av S-Bankens kundtjänstställen på s-banken.fi/tidsbokning.
Ta med dig identitetsbeviset och besök kundtjänststället på avtalad tidpunkt. Vid mötet aktiverar vi de tjänster du behöver.
Frågor och svar om företagsförvärvet (www.s-banken.fi)
Ta del av S-Bankens och FIM:s digitala tjänster (www.s-banken.fi)