Hyppää sisältöön

Fennia Varainhoidon Oma Fennia -palvelu on poistunut käytöstä

S-Pankki ja Fennia ovat saattaneet päätökseen yrityskaupan, jonka myötä oman varallisuuden hallinnointi on siirtynyt S-Pankin ja FIMin digitaalisiin palveluihin.

Oma Fennia -palvelu on poistunut käytöstä. Näet tiedot omistuksistasi S-Pankin ja FIMin verkkopankissa ja S-mobiilissa 18.1.2021 alkaen.

Jos et ole vielä S-Pankin asiakas tai sinulla ei vielä ole S-Pankin tai FIMin verkkopankkitunnuksia, toimi alla olevien ohjeiden mukaan:

  1. Varmista, että sinulla on voimassa oleva passi tai henkilökortti.
  2. Varaa aika S-Pankin asiakaspalvelupisteelle osoitteessa s-pankki.fi/ajanvaraus.
  3. Ota henkilöllisyystodistus mukaan ja tule käymään sovittuna ajankohtana. Avaamme tapaamisessa käyttöösi tarvittavat palvelut.

Kysymyksiä ja vastauksia yrityskaupasta (www.s-pankki.fi)
Tutustu S-Pankin ja FIMin digitaalisiin palveluihin (www.s-pankki.fi)