Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Tervetuloa Fennian ja Helenin yhteiselle verkkosivulle

Tervetuloa Fennian ja Helenin yhteiselle verkkosivulle

Sattuiko vahinko tai varkaus?

Ohjeita korvausten hakemiseen

Jos sinulla on Helenin Kodin Palvelusopimus, voit ilmoittaa vahingosta tällä sivulla. Ystävällisesti lue ohjeemme alla.

Omaisuusvahinkoilmoitusta ei tällä hetkellä saa lähetettyä, jos siihen on lisätty liitteitä. Ole hyvä ja lähetä vahinkoilmoitus ilman liitteitä. Fennia pyytää niitä erikseen tarvittaessa, kun vahinko otetaan käsittelyyn.

Omaisuusvahinko

Omaisuusvakuutus korvaa vakuutetulle omaisuudelle sattuvia esinevahinkoja, joiden syynä on tulipalo, myrsky, ukkonen, vuoto, murto, varkaus, rikkoutuminen tai muu odottamaton tapahtuma.

Vastuuvahinko

Vastuuvakuutuksesta korvataan vakuutetun ulkopuoliselle aiheuttamia henkilö- tai esinevahinkoja edellyttäen, että vakuutettu on voimassa olevan oikeuden mukaan korvausvelvollinen.

Oikeusturvavahinko ja henkilöllisyysvarkaus

Oikeusturvavakuutus korvaa välttämättömiä ja kohtuullisia asianajo- ja oikeudenkäyntikustannuksia, jos tarvitset asianajajan apua riita-, rikos- tai hakemusasiassa.

Henkilöllisyys- tai identiteettivarkaus tarkoittaa, että joku käyttää luvatta henkilötietojasi, kuten henkilöllisyystodistusta, esimerkiksi ottaakseen pikalainoja, hankkiakseen puhelinliittymän tai tilatakseen tavaraa sinun nimissäsi.

Helenin hyvää palvelua

Jos haluat tehdä uuden Kodin Palvelusopimuksen tai muutoksen nykyiseen sopimukseesi, niin Helen palvelee sinua numerossa 09 617 8080 (ark. klo 8–18).

Puhelujen hinnat

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa Fennia-konsernistaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia-konserni
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussa