
FenniaHoitaja auttaa, kun sairastut tai tapaturma sattuu
FenniaHoitaja
FenniaHoitaja on sairaanhoitaja, joka neuvoo terveyshuolissa, varaa ajan hoitoon ja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi. FenniaHoitaja palvelee puhelimitse joka päivä klo 7–23.
Voit olla FenniaHoitajaan yhteydessä myös FenniaHoitaja-chatin kautta ma–pe klo 7–23. Lataa Pihlajalinnan Terveyssovellus ja aloita FenniaHoitaja-chatin käyttö. Chatin käyttö on maksutonta. Työajalla sattuneissa vahingoissa ota FenniaHoitajaan yhteyttä puhelimitse.
Kun käytät FenniaHoitajaa, maksat hoidostasi vain mahdollisen omavastuun. FenniaHoitaja on apunasi Suomessa kaikissa sairauksiin ja tapaturmiin liittyvissä kysymyksissä.
Miksi käyttäisin FenniaHoitajaa?
Maksat hoidostasi korkeintaan mahdollisen omavastuun.
FenniaHoitaja varaa sinulle ajan suoraan tarvitsemaasi hoitoon. Hoitosi on tehokkaampaa, kun pääset heti esimerkiksi erikoislääkärille.
Saat FenniaHoitajalta myös neuvontaa ja kotihoito-ohjeita silloin, kun oireet epäilyttävät.
Voit hyödyntää halutessasi takaisinsoittopalvelua, jolloin sinun ei tarvitse jonottaa puhelimessa.
Palvelu tuotetaan yhteistyössä Pihlajalinnan kanssa.
Hae korvausta jo syntyneestä kulusta
Ilmoita vahingosta sairauskulu- ja tapaturmailmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Jos tarvitset apua
Jos tarvitset apua vahinkoilmoituksen tekemisessä, vahinkopalvelumme auttaa ma–ti 9–17 ja ke–pe 9–16.