Hyppää sisältöön
Etsi sisällöstä
PrivatkunderFöretagskunder
Suomeksi

Logga in

  • Ingångssida
  • Innehållsstudio
  • Fennias chattjänster utökas
En kvinna och en telefon i soffan.

Fennias chattjänster utökas

15.3.2022

Fennias livechatt utökas med fordonsskador

Mitt Fennias livechatt för privatkunder utökas den 15.3 med betjäning även i fordonsskadeärenden. Livechatten för fordonsskador betjänar till en början endast på finska. Chatten är öppen från måndag till fredag kl. 9-16.

Du kan logga in på Mitt Fennia med nätbankskoder eller mobil-id.
Du kan använda Mitt Fennia och chatten även om du inte är kund hos Fennia.

En hjälpande chattbot tas i bruk på Fennia.fi

En chattbot hjälper dig på webbplatsen Fennia.fi från och med den 15.3. I chattboten har samlats de vanligaste försäkringssituationerna och anvisningar för hur man klarar sig ur skadesituationer.

Om du inte hittar vad du letar efter i chattboten kan du flytta över till Mitt Fennias livechatt via boten, där vår kundtjänst hjälper dig.

Vi uppdaterar chattbotens innehåll efter kundernas feedback och erfarenheter för att ännu bättre svara på våra kunders behov.

Kundtjänstens livechatt är öppen mån–fre kl. 9–16.30.
Livechatten för fordonsskador är öppen mån–fre kl. 9–16.

NyhetFennia
Försäkringar och tjänsterSkadorKundserviceKundförmånerVanliga frågorAktuelltMedietjänsterFöretagskunderInformation om FenniaLediga jobbBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotDataskydd och användarvillkorTillgänglighetIntegritetsskydd vid telefontjänstenKakor