Hyppää sisältöön
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Sisältöstudio
  • Fennian chat-palvelut laajenevat
Nainen ja puhelin sohvalla.

Fennian chat-palvelut laajenevat

15.3.2022

Ajoneuvovahingot Oma Fennian livechattiin

Henkilöasiakkaiden Oma Fennian livechat laajenee 15.3. palvelemaan myös ajoneuvovahinkoasioissa. Ajoneuvovahinkojen livechat palvelee aluksi ainoastaan suomeksi ja chatin palveluaika on maanantaista perjantaihin klo 9–16.

Voit kirjautua Oma Fennia -palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Oma Fennia ja chat -palvelut ovat käytössäsi, vaikka et olisi Fennian asiakas.

Avustava chatbot käyttöön Fennia.fi:ssä

15.3. alkaen Fennia.fi-sivustolla on käytössä avustava chatbot. Chatbottiin on koottu yleisimpiä vakuuttamiseen liittyviä tilanteita sekä ohjeet vahingoista selviytymiseen.

Jos et löydä chatbotista tarvitsemaasi tietoa, pääset siirtymään sen kautta Oma Fennian livechattiin, jossa asiakaspalvelijamme auttavat sinua.

Päivitämme chatbotin sisältöä asiakaspalautteen ja -käytön mukaan vastaamaan entistä paremmin asiakastarpeeseen.

Asiakaspalvelun livechat palvelee ma-pe klo 9–16.30.
Ajoneuvovahinkojen livechat palvelee ma-pe klo 9–16.


UutinenFennia
Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet