Hyppää sisältöön
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Tietoa Fenniasta
  • Fennian strategia ja arvot

Kohti alan parasta asiakaskokemusta

Me Fenniassa tahdomme, että asiakkaamme kokevat palvelumme niin hyvinä, että heillä on syy pysyä ja halu suositella. Valitsemamme strategia luotsaa meitä sitä kohti.

Visiomme

Visiomme on antaa asiakkaillemme alan paras asiakaskokemus. Haluamme olla asiakkaillemme mahdollistaja sekä rohkaista jokaista muotoilemaan oman elämänsä omista lähtökohdistaan. Vakuutus tarkoittaa valmistautumista kaikkiin tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

Strategiamme

Vuoden 2019 lopussa käynnistetty Tulevaisuuden Fennia -ohjelma konkretisoi strategiamme käytännön tavoitteiksi. Ohjelma tuo strategian osaksi jokapäiväistä tekemistämme ja ohjaa työskentelyä Fenniassa. Strategiakauden aikana Fennia keskittyy luomaan asiakkailleen entistä parempaa palvelua uusilla digitaalisilla ratkaisuilla ja pyrkii olemaan mukaan muutoksessa ymmärrettävänä vakuutusyhtiönä, jolla on tulevaisuudessa ennakoivin ja huolta pitävin asiakassuhde ja -kokemus.

Arvomme

Jokapäiväistä työtämme ohjaavat neljä toiminnan kulmakiveä:

  1. Asiakas on aina etusijalla.

  2. Ammattitaitomme on paras.

  3. Innostun ja Innostan. Kehityn ja kehitän.

  4. Teemme vastuullisesti tulosta.

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa Fennia-konsernistaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia-konserni
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusPuheluiden hinnat ja yksityisyyden suoja