Kohti alan parasta asiakaskokemusta
Me Fenniassa tahdomme, että asiakkaamme kokevat palvelumme niin hyvinä, että heillä on syy pysyä ja halu suositella. Valitsemamme strategia luotsaa meitä sitä kohti.

Visiomme
Visiomme on antaa asiakkaillemme alan paras asiakaskokemus. Haluamme olla asiakkaillemme mahdollistaja sekä rohkaista jokaista muotoilemaan oman elämänsä omista lähtökohdistaan. Vakuutus tarkoittaa valmistautumista kaikkiin tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
Strategiamme
Vuoden 2019 lopussa käynnistetty Tulevaisuuden Fennia -ohjelma konkretisoi strategiamme käytännön tavoitteiksi. Ohjelma tuo strategian osaksi jokapäiväistä tekemistämme ja ohjaa työskentelyä Fenniassa. Strategiakauden aikana Fennia keskittyy luomaan asiakkailleen entistä parempaa palvelua uusilla digitaalisilla ratkaisuilla ja pyrkii olemaan mukaan muutoksessa ymmärrettävänä vakuutusyhtiönä, jolla on tulevaisuudessa ennakoivin ja huolta pitävin asiakassuhde ja -kokemus.
Arvomme
Jokapäiväistä työtämme ohjaavat neljä toiminnan kulmakiveä:
Asiakas on aina etusijalla.
Ammattitaitomme on paras.
Innostun ja Innostan. Kehityn ja kehitän.
Teemme vastuullisesti tulosta.