Hyppää sisältöön
Yritysasiakkaat
På svenska
Kirjaudu Oma Fenniaan
  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Hajosiko pesukone? Fennian Kodinkoneapu auttaa

Hajosiko pesukone? Fennian Kodinkoneapu auttaa

7.5.2020

Pyykit jumissa pesukoneessa? Ruoat lämmenneet jääkaapissa? Arjen ikäviin käänteisiin on onneksi tarjolla nopea apu vain yhden puhelinsoiton päässä. Maiju Alasaari ja yhdeksänhenkinen Kodinkoneavun tiimi ratkaisevat Fennian kotivakuutusasiakkaiden kodinkoneongelmat käden käänteessä.

Fennian asiakkaat, joille on sattunut kodinkoneeseen liittyvä vahinko, voivat soittaa suoraan Fennian Kodinkoneapuun. Tyypillinen tilanne on, että astianpesukone, kylmälaite tai pyykinpesukone on hajonnut.

Kun puhelin soi, Maiju tiimeineen hyppää avuksi asiakkaiden arkisiin ongelmatilanteisiin, ja vahinkoilmoitus hoituu asiakkaan puolesta. Yhdessä asiakkaan kanssa selvitetään nopeasti, mikä korvaustapa sopii parhaiten juuri hänen tilanteeseensa.

– On palkitsevaa saada asiakkaalle mahdollisimman nopea korvauskäsittely ja paras ratkaisu yhdellä kontaktilla. Se onkin koko palvelun tarkoitus. Kannattaa ottaa mahdollisimman pian yhteys Kodinkoneapuun, sillä saamme korjattua tilanteen nopeasti, Maiju neuvoo.

Jos laitteen korjaaminen ei ole järkevää, asiakas voi saada uuden laitteen rikkoutuneen tilalle. Näin hänen ei tarvitse itse etsiä sopivaa laitetta. Jo ensimmäisen puhelun aikana voidaan valita sopiva laite ja hoitaa toimitus kotiovelle asti. Toimituksen yhteydessä uusi laite asennetaan paikoilleen ja vanha laite voidaan kuljettaa pois.

Asiakas voi valita korvaukseksi Powerin lahjakortin, jos hän haluaa ennemmin tutkia laitevalikoimaa itse. Lahjakortin saa käyttöön nopeasti, ja eri vaihtoehtoja voi lähteä vaikka heti vertailemaan myymälään. Sen voi käyttää mihin tahansa Powerin valikoimassa, eli halutessaan voi esimerkiksi hankkia uuden pyykinpesukoneen sijaan television. Lahjakortin arvo määritellään hajonnutta vastaavan laitteen mukaan, ottaen huomioon mahdollinen ikä- ja omavastuuvähennys. Etuna on se, että lahjakortin arvoon annetaan 10 % korotus.

Jos asiakas ei halua hyödyntää tarjottuja vaihtoehtoja, hän voi saada rahallisen korvauksen.

Kodinkoneasiantuntijat apunasi

Kodinkoneavun työntekijät ovat asiakaspalvelun ammattilaisia. Heillä on myös arjen supervoima – rautainen kodinkonetietämys. Kuten Maiju, ovat kaikki Kodinkoneavun työntekijät nimittäin aloittaneet työnsä ensin Powerin asiakaspalvelussa tai myymälässä. Heille on näin karttunut tarkkaa tietoa kodinkoneiden ominaisuuksista.

– Jos vaikka pesukoneen luukku on jäänyt jumiin, osaamme neuvoa, että useissa koneissa on painike hätätyhjennykselle. Yhdellä puhelulla saadaan näin hoidettua vahinkoilmoitus, pelastettua asiakkaan vaatteet ja tilattua uusi kone kotiovelle, Maiju kiteyttää palvelun ytimen.

Maiju on ylpeä Kodinkoneavun palvelutasosta.

– On ollut hienoa nähdä, kuinka kaksi asiakaslähtöistä yritystä on yhdistänyt voimansa asiakkaiden parhaaksi. Näin pystymme tarjoamaan parasta mahdollista palvelua, Maiju painottaa.

Näet Fennian Kodinkoneavun yhteystiedot ja aukioloajat täältä .

Vakuutukset ja palvelut Vahingot Asiakaspalvelu Ajankohtaista Yritysasiakkaat Medialle Tietoa Fennia-konsernista Briefly in English
© Fennia-konserni
00017 Fennia, Helsinki
Puhelin: 010 5031
Tietosuoja ja käyttöehdot Saavutettavuus Yksityisyyden suoja puhelinpalvelussa
Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön.
Lue lisää evästeistä.