Hyppää sisältöön
Nainen juo smoothieta tuulessa.

Fennia kannustaa näkemään monia mahdollisia tulevaisuuksia

1.11.2020

Fennia haluaa kannustaa ihmisiä näkemään monia mahdollisia tulevaisuuksia, tekemään rohkeita päätöksiä, yrittämään ja muotoilemaan itse omaa tulevaisuuttaan.

– Yrittämisen puolesta puhuminen on ollut meille aina tärkeää. Haluamme kannustaa ihmisiä, niin kuluttajia kuin yrittäjiäkin, menemään rohkeasti eteenpäin. Tästä lähtien vakuuttaminen on valmistautumista tulevaisuuden mahdollisuuksiin, sanoo Fennian markkinointijohtaja Selja Kohonen.

Fennian brändin kirkastaminen aloitettiin vuosi sitten. Kohosen mukaan työhön on osallistunut satoja fennialaisia, asiakkaita ja muita sidosryhmiä muun muassa työpajoissa ja kyselyiden kautta.

– Osallistavalla prosessilla on pyritty siihen, että niin asiakkaamme kuin jokainen meistä fennialaisistakin olisi mukana rakentamassa brändiämme jatkossa yhdessä sovittuun suuntaan.

Kaiken tekemisen taustalla on Fennian monivuotinen uudistamishanke, Tulevaisuuden Fennia.

– Tulevaisuuden Fennia -hankkeessa tulemme muun muassa kehittämään digitaalisia kanaviamme, järjestelmiämme, henkilöstökulttuuriamme ja asiakaskokemustamme, jotta voimme vastata asiakkaidemme, henkilöstömme ja yhteistyökumppaneidemme tarpeisiin muuttuvassa toimintaympäristössä. Tavoitteenamme on tarjota alan asiakaslähtöisintä palvelua. Myös brändin kirkastaminen on keskeisessä roolissa tässä hankkeessa, Kohonen kertoo.

Yhteistyö bränditoimisto SEK:n kanssa tukee uudistuvan Fennian muutosta kokonaisvaltaisesti

Tulevaisuuden Fennia -strategiatyön seuravana askeleena nähtävän brändikampanjan sanoman mukaan Fennia haluaa olla mahdollistaja, joka tukee yritys- ja yksityisasiakkaitaan kaikissa elämänvaiheissa.

Kampanja on ensimmäinen toimenpide pidemmän aikavälin brändin tarinallista rakentamista, jonka taustalla olevan brändimarkkinoinnin konsepti ja kampanjan luova toteutus on tehty yhteistyössä bränditoimisto SEKin kanssa, joka tukee Fennian muutosmatkaa kokonaisvaltaisesti.

Myös SEKillä iloitaan yhteistyöstä Fennian kanssa.

– Fennia on loistavan avarakatseinen asiakas, jolla riittää valmiutta ja kunnianhimoa aivan uudenlaisiin avauksiin, toteaa SEKin asiakkuusryhmäjohtaja Sanna Kaartinaho. 

Tulevan brändikampanjan lisäksi Fennia on näkynyt tänä syksynä sunnuntain primetimessa sen ollessa MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmayhteistyökumppani.

Auttoiko tämä sinua?

Jaa