Hyppää sisältöön
Yritysasiakkaat
På svenska
Kirjaudu Oma Fenniaan
  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Fennian uusi Kodinkoneapu auttaa asiakasta, kun kodinkone rikkoutuu

Fennian uusi Kodinkoneapu auttaa asiakasta, kun kodinkone rikkoutuu

27.1.2020

Fennia on lanseerannut kotivakuutusasiakkailleen uuden irtaimistovahinkojen palvelun. Fennian Kodinkoneapu -palvelu nopeuttaa ja sujuvoittaa vahingosta selviytymistä merkittävästi.

Fennian Kodinkoneapu auttaa asiakkaitamme vahingosta ilmoittamisessa, laitteen vastaavuus- ja hintatiedon sekä korjausmahdollisuuden selvittämisessä sekä uusien laitteiden hankinnassa. Uusi palvelu kattaa kaikki uudet kodinkone- ja muut kodin laitteille aiheutuneet vahingot pois lukien mobiililaitevahingot. Fennian kumppanina palvelussa toimii Power.

Käytännössä Fennian Kodinkoneapu näkyy asiakkaillemme yhtenä puhelinnumerona, josta saa kaiken tarvittavan avun vahingon kuntoon saamiseksi.

– Kun asiakkaalle sattuu vahinko, on ratkaisevaa, kuinka vaivattomasti tilanne ratkeaa. Meillä on erinomaisia kokemuksia vahingosta selviytymisen palvelumallista FenniaHoitajan, Fennian Autoapu 24h:n, Taloavun, tuulilasi- ja mobiililaitevahinkojen sekä Reissuavun puolelta. On hienoa, että vastaavanlainen palvelu saadaan käyttöön nyt myös kodinkonevahinkoihin, taustoittaa Fennian palvelujohtaja Tapio Korttilalli.

– Asiakkaan soitettua palvelu alkaa tilannekartoituksella ja vahinkoilmoituksen vastaanottamisella. Uudessa palvelussa asiakas saa yhdestä puhelinnumerosta kaikki vahinkoon liittyvät palvelut, kuten vastaavuus- ja hintatiedon sekä korjausmahdollisuuden selvittämisen, uuden laitteen hankinnan, toimituksen, asennuksen ja rikkouneen laitteen poisviennin. Asiakasta autetaan selviytymään vahingosta mahdollisimman vähäisellä vaivalla, kuvaa Fennian kehityspäällikkö Jussi Laukkanen.

Kumppanina Fennian Kodinkoneavussa asiakaspalvelua, vahinkokäsittelyä ja hankintapalvelua hoitaa Power. Laitteiden korjauksissa kumppanuusverkostoon kuuluu lisäksi joukko alueellisia ja paikallisia Powerin yhteistyökorjaamokumppaneita.

– Olemme iloisia siitä, että pääsemme tekemään yhteistyötä ja kiitämme luottamuksesta palvelujamme kohtaan. Lähdemme innolla toteuttamaan uutta Kodinkoneapu -palvelua Fennian asiakkaille pitäen mielessä Fennian arvot ja tinkimättömän palveluasenteen, kertoo Powerin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto uuden palvelun aloituksesta.

Fennian Kodinkoneapu palvelee 14.1.2020 alkaen suomeksi numerossa 010 503 5040 (ma–pe kello 8.00–20.00 ja la kello 9.00–17.00) ja ruotsiksi numerossa 010 503 5340 (ma–pe kello 8.00–16.00).

Lisätietoja:

Fennia

Palvelujohtaja Tapio Korttilalli, puh. 040 521 4498, tapio.korttilalli@fennia.fi
Kehityspäällikkö Jussi Laukkanen, puh. 040 551 2089, jussi.laukkanen@fennia.fi

Power

Toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto, puh. 0400 473 378, juha-mikko.saviluoto@power.no


Fennia – yrittämistä ja elämää varten

Fennia-konserni on yritysten, yrittäjien ja kotitalouksien taloudellisen turvallisuuden kumppani. Palvelumme tuottavat vahinkovakuuttamiseen erikoistunut Fennia, vapaaehtoisia henki-, eläke- ja säästövakuutuksia tarjoava Henki-Fennia, varainhoitopalveluja tarjoava Fennia Varainhoito Oy sekä palveluyhtiö Fennia-palvelu Oy.

Power

Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on yli miljardi euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on nyt 44 Power-myymälää.

Vakuutukset ja palvelut Vahingot Asiakaspalvelu Ajankohtaista Yritysasiakkaat Medialle Tietoa Fennia-konsernista Briefly in English
© Fennia-konserni
00017 Fennia, Helsinki
Puhelin: 010 5031
Tietosuoja ja käyttöehdot Saavutettavuus Puheluiden hinnat ja yksityisyyden suoja