Hyppää sisältöön
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

Asiakkaan tunteminen

Hyvä asiakassuhde perustuu luottamukseen, jonka pohjana on hyvä palvelu, asiakkaiden tunteminen ja asiakkaan vakuutustarpeen täyttäminen asiakkaan tarpeisin nähden parhaalla mahdollisella tavalla.

Fenniaan vakuutusyhtiönä sovelletaan monia lakeja, mukaan lukien lakia rahanpesun ja terrorismin rahoituksen estämisestä, sekä kansainvälisiä pakoteasetuksia, jotka kaikki edellyttävät Fennian tuntevan asiakkaansa ja kysyvän asiakkailtaan tiettyjä tietoja.

Näillä sivuilla kerromme, miksi ja missä tilanteissa kysymme asiakkaan tietoja. Kerromme myös lisätietoja asiakkailtamme kysyttävistä asioista kuten sen, miten tosiasiallinen edunsaaja ja poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö määritellään.

Kaikki meille annetut asiakastiedot käsitellään ja säilytetään luottamuksellisesti tietosuojaa ja vakuutussalaisuutta koskevan sääntelyn mukaisesti. Asiakkaidemme luottamus on meille kunnia-asia ja käsittelemme aina henkilötietoja luottamuksen arvoisesti.

Miksi Fennia kysyy?

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet