
Yritysasiakkaan asiointi eri tilanteissa
Laskuasiat
Voit hoitaa laskuasioitasi Oma Fennia -verkkopalvelussa silloin kuin se sinulle parhaiten sopii. Löydät Oma Fenniasta kaikki laskusi, asiakirjasi ja nyt myös korvauspäätökset.
Jos tarvitset maksuaikaa laskullesi, ole meihin yhteydessä Oma Fennian kautta.
Jos käytössäsi ei ole vielä verkkolaskua, tilaa se vaivattomasti Oma Fennian etusivun linkistä. Voit luopua myös muusta kirjepostista, kun otat paperittoman asioinnin käyttöösi.
Jos muut laskuihin liittyvät asiat mietityttävät, katso usein kysytyt kysymykset laskutuksesta.
Yritysten Oma Fennia
Oma Fennia -verkkopalvelustamme näet näppärästi yrityksesi vakuutuskirjat, korvauspäätökset, laskut ja vakuutustodistukset. Palvelussa voit hoitaa kaikkia vakuutusasioitasi, pyytää tarjouksia uusista vakuutuksista, lähettää meille viestejä ja olla livechatin kautta yhteydessä asiakaspalvelijoidemme kanssa.
Oma Fenniaa käyttävälle yritykselle on määritelty Oma Fenniaan vähintään yksi pääkäyttäjä tai käyttövaltuushallinnoija. Nämä henkilöt pystyvät antamaan muille käyttäjille oikeuksia.
Varaa tapaaminen
Voit varata tapaamisen joko verkkotapaamisena tai konttorillemme.
Verkkotapaaminen mahdollistaa ammattilaisen tapaamisen kuten konttorilla, mutta ilman tarvetta siirtyä paikasta toiseen.
Olet myös tervetullut konttorille, kunhan varaat sinulle sopivimman ajan ajanvarauskalenteristamme. Ajanvarauksen avulla varmistamme, että asiantuntijamme voi tarjota sinulle henkilökohtaista palvelua.
Jos konttorin ajanvarauskalenterissa ei ole yrityksellesi sopivaa paikkakuntaa, varaa aika verkkotapaamiseen.
Huomioi, ettemme hoida vahinkoasioita verkkotapaamisessa. Löydät lisätietoja ja toimintaohjeet vahinkotilanteen hoitamiseksi vahinkosivuiltamme.
Vakuutusten ostaminen
Voit ostaa vakuutuksia pyytämällä tarjouksen verkkolomakkeella, varaamalla ajan verkko- tai konttoritapaamiseen tai soittamalla asiakaspalveluumme. Valitse itsellesi mieluisin yhteydenottotapa.
Jos olet asiakkaamme ja sinulla on yritysten Oma Fennia käytössäsi, voit ostaa vakuutuksia myös sitä kautta. Oma Fenniassa sinua palvelee myös livechat, jossa saat asiantuntevaa apua asiakaspalvelun ammattilaiselta.
Tosiasialliset edunsaajat
Vakuutusyhtiöillä on lakisääteinen velvollisuus tuntea asiakkaansa. Tämä tarkoittaa sitä, että meillä Fenniassa tulee olla riittävät tiedot muun muassa yrityksen omistajista sekä sen liiketoiminnan luonteesta ja laajuudesta.
Tosiasiallinen edunsaaja on henkilö, joka joko omistaa yrityksen tai muuten käyttää siinä määräysvaltaa.
Vahinkoasioiden hoitaminen
Saat toimintaohjeet erilaisten vahinkotilanteiden hoitamiseksi vahinkosivuiltamme.
Korvauksen hakeminen ja vahingosta ilmoittaminen onnistuu helposti yritysten Oma Fenniassa.
Vakuutusten ja asiakastietojen muuttaminen ja tarkistaminen
Voit tarkistaa yritysten Oma Fenniasta, mitä vakuutuksia yritykselläsi on.
Jos haluat tarkistuttaa vakuutusturvasi ajantasaisuuden tai tehdä siihen muutoksia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai varaa verkkotapaaminen.
Työturvallisuus
Haluamme mahdollistaa sen, että yrityksesi työturvallisuuskulttuuri kehittyy kohti ennakoivaa Safety First -ajattelua. Jos haluat kehittää yrityksesi työturvallisuuden huipputasolle, lue lisää.
Usein kysyttyä
Jos kaipaat vielä muuta tietoa, katso usein kysytyt kysymyksemme.
Fennian yhdistyskumppanit
Fennia tekee yhteistyötä useiden eri yhdistysten kanssa. Olemme rakentaneet yhteistyökumppaniemme kanssa vakuutuskokonaisuuksia, joista yrityksesi voi kattaa erilaisia yrityksen riskejä ja voit saada etuja myös kodin, perheen ja ajoneuvojen vakuutuksiin.