Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Sinun vakuutusasiasi, asiakkaan vakuutustarpeen selvittäminen -lomakkeen saavutettavuusseloste

Sinun vakuutusasiasi, asiakkaan vakuutustarpeen selvittäminen -lomakkeen saavutettavuusseloste

Tämä on organisaation Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee Sinun vakuutusasiasi, asiakkaan vakuutustarpeen selvittäminen -lomaketta ja on laadittu 2.7.2021. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia. Seloste on julkaistu 2.7.2021.

Palvelun saavutettavuuden on arvioinut Fennian asiantuntija.

Digipalvelun saavutettavuuden tila

Täyttää kaikki saavutettavuusvaatimukset.

Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi.

Kerro palautteesi verkkolomakkeella.

Valvontaviranomainen

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla (saavutettavuusvaatimukset.fi) kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot:

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet