Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Saavutettavuus
  • Whistleblowing-kanavan saavutettavuusseloste

Whistleblowing-kanavan saavutettavuusseloste

Tämä on organisaation Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee Whistleblowing-kanavaa ja on päivitetty 26.4.2022. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia.

Palvelun saavutettavuuden on arvioinut ulkopuolinen asiantuntijaorganisaatio.

Digipalvelun saavutettavuuden tila

Täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain.

Ei saavutettava sisältö:

Verkkosivusto ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen.

Havaittava: Puutteita ikonien kontrastissa

Puute koskee oletuskuvakkeita, joiden korvaaminen on mahdollista, sillä itsepalveluportaali tukee käyttäjän omia kuvakkeita.

Saavutettavuusvaatimukset jotka eivät täyty:
1.4.11 Ei-tekstimuotoisen sisällön kontrasti

Havaittava: Liian kapea tekstin välitys

Saavuttamaton sisältö ja sen puutteet:
Osassa verkkopalvelua tekstin välitys on liian kapea.

Korjaus on suunniteltu versioon 2, jonka aikataulu on kesä 2023.

Saavutettavuusvaatimukset jotka eivät täyty:
1.4.12 Tekstin välitys

Ymmärrettävä: Puutteita palautteessa tehtyjen toimintojen yhteydessä

Saavuttamaton sisältö ja sen puutteet:
Kun käyttäjä luo tiketin, käyttäjä palautuu suoraan päänäkymään ilman erillistä vahvistusta. Korjaus on suunniteltu versioon 3, jonka aikataulu on syksy 2022.

Saavutettavuusvaatimukset jotka eivät täyty:
3.2.2 Syöte

Toimintavarma: Puutteita html-rakenteessa

Saavuttamaton sisältö ja sen puutteet:
Haku-toiminnallisuudessa on tunnistettu puute, joka on osittain korjattu. Korjaus on suunniteltu versioon 2, jonka aikataulu on kesä 2022.

Saavutettavuusvaatimukset, jotka eivät täyty:
4.1.2 Nimi, rooli, arvo

Huomasitko jonkin muun saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi.

Kerro palautteesi verkkolomakkeella.

Valvontaviranomainen

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla (saavutettavuusvaatimukset.fi) kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot:

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus[at]avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000

Teemme jatkuvasti työtä saavutettavuuden parantamiseksi.
Tarjoamme tukea käyttäjille, joille digipalvelut eivät ole saavutettavissa.
Voit tilata tarvitsemasi saavutettavan materiaalin sähköisellä lomakkeella.

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa Fennia-konsernistaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia-konserni
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussa