Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

Yrittäjäasiakkaamme arvostaa Fenniassa henkilökohtaista otetta ja palvelun sujuvuutta

8.11.2021

Asiakkaamme Iiro Kankaansyrjä on luotsannut perheyritystään noin viisi vuotta. Yrittäjän arki on kiireistä ja monenlaisiin tulevaisuuden tilanteisiin on varauduttava. Iiro kiittelee fennialaisia ystävällisestä, ripeästä ja asiantuntevasta palvelusta.

Nummelalainen Kapasity Oy on jätehuollon laitteiden valmistamiseen ja asiantuntijapalveluihin erikoistunut perheyritys, joka auttaa säästämään kustannuksissa ja hiilidioksidipäästöissä. Yritys tuli Fennian asiakkaaksi vuonna 2017.

– Olimme juuri saaneet historiamme suurimman puitesopimuksen. Tarvitsimme lisää toimitilaa ja rahoitusta. Löysimme sopivan kiinteistön ja silloin Fennia tuli avuksi, muistelee 27-vuotias toimitusjohtaja Iiro Kankaansyrjä.

”Fenniassa meitä aidosti kuunneltiin”

Tarjoamme vakuutusten lisäksi yritysasiakkaillemme myös rahoitusratkaisuja erilaisiin investointeihin ja käyttöpääomatarpeisiin sekä yrityskauppatilanteisiin. Kapasity Oy sai avullamme rahoitettua uudet toimitilat ja niihin ison remontin. Yksi haaste oli voitettu, ja tuore yrittäjä pystyi keskittymään liiketoiminnan kehittämiseen.

– Aika monta vuotta on paiskittu pitkiä päiviä, joten kaikki apu ja tuki oli tarpeen. Alusta saakka oli tunne, että Fenniassa yrittäjän elämää ymmärrettiin ja meitä aidosti kuunneltiin.

Iiro Kankaansyrjä

Ihmiset ovat meille aina ykkösiä, sanoo Kapasity Oy:n Iiro Kankaansyrjä.


Myös yhteistyö Fennian asiakaspäällikkö Olli Halosen kanssa on ollut toimivaa.

– Minulle on tärkeää, että meillä on luotettava kumppani, jonka kanssa katsotaan yhdessä vakuutukset kuntoon. Asiakaspalvelussa arvostan sitä, että luvatut asiat tapahtuvat ripeästi ja minut pidetään ajan tasalla. Sähköiset ilmoitukset kertovat kätevästi esimerkiksi vahinkoasioiden etenemisestä, Iiro kertoo.

”En kaipaa asioiden vatvomista vaan niiden hoitumista”

Fennia on ollut asiakastyytyväisyyttä mittaavan EPSI Rating -tutkimuksen kärjessä jo useamman vuoden. Olimme myös tänä vuonna yritysasiakkaissa ykkönen. Ammattitaitoinen ja sujuva palvelu, kattavat ja selkeät tuotteet sekä nopea apu ovat asioita, joita asiakkaamme arvostavat. Näitä asiakaskokemuksen teemoja on viime vuosina kehitetty tavoitteellisesti.

– Vakuutusasioiden hoitamiseen liittyy usein jonkin vahinko, joka jo lähtökohtaisesti harmittaa. Erityisesti silloin en kaipaa asioiden vatvomista vaan niiden hoitumista. Siksi nostaisin asiakaskokemuksessa itselleni tärkeimmäksi asiaksi sujuvuuden: haluan, että asiat etenevät helposti ja ripeästi. Kilpailutimme vähän aikaa sitten vakuutuspalvelumme ja halusimme jatkaa Fennian kanssa. Tämä kertoo varmasti paljon, Iiro sanoo hymyillen.

Kapasity Oy on huolehtinut vakuutuksistaan monipuolisesti ja yritys on ottanut muun muassa laajan sairauskuluvakuutuksen henkilöstölleen.

– Työntekijät pääsevät tarvittaessa nopeasti hyvään hoitoon. Henkilöstölle sairauskuluvakuutus viestii arvostuksestamme ja he ovat olleet tyytyväisiä. Vaikka isot koneet ovat toimintamme ytimessä, ihmiset ovat meille aina ykkösiä, Iiro summaa.

EPSI Ratingin Vakuutus 2022: Yritysasiakkaamme ovat jälleen Suomen tyytyväisimpiä

  • EPSI Rating -tutkimuksessa selvitetään vuosittain vakuutusyhtiöiden imagoa, asiakkaiden odotuksia, tuote- ja palvelulaatua sekä vastinetta rahalle.

  • Tänä vuonna Fennia oli neljännen kerran peräkkäin ykkössijalla yritysasiakkaiden tyytyväisyydessä.

  • Tutkimusta varten haastateltiin lähes 1 700 suomalaista vakuutusyhtiöiden henkilö- ja yritysasiakasta syys-lokakuussa 2022.

Lue lisää

RahoitusYrittäjän vakuutuksetYrittäjyysYrityksen vakuutuksetArtikkeliYritys

Jaa

Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleHenkilöasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusPuheluiden hinnat ja yksityisyyden suojaEvästeet