Soita

Kiirastorstaina 9.4. asiakaspalvelunumeromme ovat avoinna klo 15.00 saakka ja Fennia-konsernin vaihde klo 13.00 saakka. Autoapu, ajoneuvojen lasivahingot, FenniaHoitaja, Taloapu, Kodinkoneapu sekä Reissuapu 24h ovat avoinna alla olevan listan mukaisesti.

Yritysten vakuutusasiat

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme vakuutuksiin ja yritystietoihin liittyvissä asioissa. 

Asiakaspalvelu p. 010 503 8818 ma-pe 8-17 
Liikennevakuutukset p. 010 195 030 ma-pe 8-16
Työtapaturmavakuutukset p. 010 195 032 ma-pe 8-16


Yritysten vahinkopalvelu 

Fennia-avusta löydät tarkat ohjeet vahinkotilanteisiin.
Siirry Fennia-apuun tai katso alta vahinkopalveluiden yleiset puhelinnumerot.

Fennia-apuun

 

     
Vahinkopalvelu p. 010 503 5011 ma-ti 9-17, ke-pe 9-16
Henkilövahingot: FenniaHoitaja p. 010 503 5000 ma-su 7-23
Työtapaturmakorvaukset p. 010 195 033 ma-ti 9-17, ke-pe 9-16
Ajoneuvovahingot: Autoapu 24h p. 010 503 2001 24/7
Liikennevahingot p. 010 195 031 24/7
Rakennusvahingot p. 010 503 6006 24/7
Vahinko ulkomailla: Reissuapu 24h p. +358 10 503 5503 24/7

 

Muut palvelunumerot

Fennia-konsernin vaihde p. 010 5031 ma-pe 8-17
Henki-Fennia p. 010 503 7940 ma-pe 8-16
Fennia Varainhoito p. 010 503 7990 ma-pe 9-17
Palvelut vakuutusmeklareille p. 010 503 5600 ma-pe 8-16

 

Poikkeavat palveluajat.

Kotitalousasiakkaan palvelunumerot

Fennia-konsernin yhtiöiden yhteystiedot

Puheluiden hinnat

  • Soitto Fennian 010 5 -alkuisiin palvelunumeroihin maksaa 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.
  • Soitto 010 19- ja 020-alkuisiin palvelunumeroihin maksaa kotimaan lankaverkosta paikallisverkkomaksun verran ja matkapuhelimesta oman operaattorin perimän matkapuhelinmaksun verran.
  • Jonotus- ja puheluajalta peritään sama maksu.
  • Ulkomailta soitettaessa puhelut ovat operaattorin ulkomaanpuhelun hintaisia.

Puheluiden nauhoittaminen

Nauhoitamme puheluja

  • liiketapahtumien todentamiseksi sekä asiakkaan kanssa käydyn keskustelun sisällön varmentamiseksi yhtiön vakuutus-, korvaus-, erikoistarkastus- ja sijoitustoiminnoissa
  • asiakassuhteen hoitamiseksi
  • koulutuskäyttöön asiakaspalvelun parantamiseksi.
 Tulosta