Soita

Vakuutusasioiden asiakaspalvelu 

Soita asiakaspalveluumme asiakkuuteesi liittyvissä asioissa, kuten vakuutusten tai asiakastietojen muutokset. 
Asiakaspalvelumme kautta voit myös ostaa vakuutuksen tai pyytää tarjouksen.

Asiakaspalvelu  p. 010 503 8808 ma-pe 9-16.30
Liikennevakuutukset p. 010 195 030 ma-pe 9-16.30
Asiakaspalvelu viittomakielisille p. 010 503 8013 ma-pe 9-16


Vahinkopalvelu

Fennia-avusta löydät tarkat ohjeet vahinkotilanteisiin.
Siirry Fennia-apuun tai katso alta vahinkopalveluiden yleiset puhelinnumerot.

Fennia-apuun

 

      
Vahinkopalvelu p. 010 503 5022 ma-ti 9-17, ke-pe 9-16
Henkilövahingot: FenniaHoitaja p. 010 503 5000 ma-su 7-23
Ajoneuvovahingot: Fennian Autoapu 24h p. 010 503 2001 24/7
Ajoneuvojen lasivahingot p. 010 503 6050 ma-pe 8-17
Liikennevahingot p. 010 195 031 24/7
Mobiililaitevahingot p. 010 503 5030 ma-pe klo 8-18
Rakennusvahingot: Fennian Taloapu 24h p.010 503 2002 24/7
Vahinko ulkomailla: Fennian Reissuapu 24h p. +358 10 503 5503 24/7
Vahinkopalvelu viittomakielisille p. 010 503 8013 ma-pe 9-16


Muut palvelunumerot

Fennia-konsernin vaihde p. 010 5031 ma-pe 8-17
Henki-Fennia p. 010 503 7940 ma-pe 8-16
Fennia Varainhoito p. 010 503 7990 ma-pe 9-17

Poikkeavat palveluajat.

Yksityisyyden suoja puhelinpalvelussa
 

Yritys- ja yrittäjäasiakkaiden palvelunumerot

Fennia-konsernin yhtiöiden yhteystiedot

Puheluiden hinnat

  • Soitto Fennian 010 5 -alkuisiin palvelunumeroihin maksaa 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.
  • Soitto 010 19 -alkuisiin palvelunumeroihin maksaa kotimaan lankaverkosta paikallisverkkomaksun verran ja matkapuhelimesta oman operaattorin perimän matkapuhelinmaksun verran.
  • Jonotus- ja puheluajalta peritään sama maksu.
  • Ulkomailta soitettaessa puhelut ovat operaattorin ulkomaanpuhelun hintaisia.

Puheluiden nauhoittaminen

Nauhoitamme puheluja

  • liiketapahtumien todentamiseksi sekä asiakkaan kanssa käydyn keskustelun sisällön varmentamiseksi yhtiön vakuutus-, korvaus-, erikoistarkastus- ja sijoitustoiminnoissa
  • asiakassuhteen hoitamiseksi
  • koulutuskäyttöön asiakaspalvelun parantamiseksi.
 Tulosta