Apple iPhonen korvauskäytäntö

Mobiililaitteiden korvauksissa lähtökohta on aina laitteen korjaaminen, jos se on kohtuullisin kustannuksin mahdollista. Mobiililaitevahingot käsittelee yhteistyökumppanimme Mobylife Oy, joka on valtuutettu Applen merkkihuolto. Apple IPhonen korjauksissa noudatamme Applen huoltomallia.

  • Rikkoutunut näyttö korvataan ensisijaisesti näytön vaihdolla, joka tehdään jossain Applen keskushuolloista Euroopassa. Asiakas saa korjatun laitteen taas käyttöönsä noin 1 - 2 viikon kuluessa siitä, kun laite on toimitettu huoltoon.
  • Muissa rikkoutumis- ja kosteusvahingoissa korvaamme asiakkaalle vaihtolaitteen arvon Applen huoltomallin mukaisesti. Tämä tarkoittaa koko laitteen vaihtamista tehdashuollettuun vaihtolaitteeseen, joka on koottu uusista tai aiemmin käytössä olleista osista. Vaihtolaitteet ovat aina alkuperäisillä osilla varustettuja ja ne ovat suorituskyvyltään ja luotettavuudeltaan uutta vastaavia. Asiakas saa vaihtolaitteen käyttöönsä noin viikon kuluessa siitä, kun laite on toimitettu huoltoon.

Applen takuukäytännön mukaan laitteen takuu raukeaa, jos laitetta huolletaan valtuuttamattomassa liikkeessä tai sen korjaamiseen käytetään muita kuin alkuperäisiä osia.

Lisätietoja iPhone-huollosta

 Tulosta