Apple iPhonen korvauskäytäntö

Mobiililaitteiden korvauksissa lähtökohta on aina laitteen korjaaminen, jos se on kohtuullisin kustannuksin mahdollista. Mobiililaitevahingot käsittelee yhteistyökumppanimme Mobylife Oy, joka on valtuutettu Applen merkkihuolto. Apple iPhonen korjauksissa noudatamme Applen huoltomallia.

  • Rikkoutunut laite ensisijaisesti korjataan. Huoltoaika on keskimäärin 1-2 työpäivää ja lisäksi pitää huomioida mahdollisiin toimituksiin kuluva aika.
  • Jos laite on korjauskelvoton tai kärsinyt kosteusvaurion, korvaamme asiakkaalle vaihtolaitteen tai vaihtolaitteen arvoisen rahakorvauksen Applen huoltomallin mukaisesti. Vaihtolaite tarkoittaa koko laitteen vaihtamista tehdashuollettuun laitteeseen, joka on koottu uusista tai aiemmin käytössä olleista osista. . Vaihtolaitteet ovat aina alkuperäisillä osilla varustettuja ja ne ovat suorituskyvyltään sekä luotettavuudeltaan uutta vastaavia. Asiakas saa vaihtolaitteen käyttöönsä noin viikon kuluessa siitä, kun laite on toimitettu huoltoon.

Applen takuukäytännön mukaan laitteen takuu saattaa raueta, jos laitetta huolletaan valtuuttamattomassa liikkeessä tai sen korjaamiseen käytetään muita kuin alkuperäisiä osia. Lisätietoa Applen takuuehdoista löydät valmistajan sivuilta.

Lisätietoja iPhone-huollosta

 Tulosta