Tietoa Folksamista

Folksam Vahinkovakuutuksella on pitkä kokemus vakuutuksista – vuodesta 1925 asti. Se, mikä on tärkeää asiakkaillemme, on tärkeää myös meille, ja asiakkaamme arvostavat henkilökohtaista, hyvää palveluamme ja laajaa tuotevalikoimaamme.

Yksityisasiakkaana saat meiltä kaikki tarvitsemasi vahinkovakuutukset, kuten koti-, auto-, henkilö- ja venevakuutuksia.

Yritysasiakkaillemme tarjoamme lakisääteisen tapaturmavakuutuksen lisäksi laajan valikoiman omaisuus-, kiinteistö-, henkilökunta- ja ajoneuvovakuutuksia.

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia on ostanut Folksam Vahinkovakuutus Oy:n koko osakekannan, ja Folksam on Fennian tytäryhtiö 27.11.2018 alkaen. Omistajanvaihdos ei edellytä sinulta Folksamin asiakkaana toistaiseksi toimenpiteitä. Tiedotamme muutoksista sitä mukaa, kun asiat etenevät. Omistajanvaihdos ei vaikuta sinuun myöskään silloin, jos olet jo Fennian asiakas.

Kysymyksiä ja vastauksia

Folksam

Milloin Folksamin omistajanvaihdos tapahtui?

Omistajanvaihdos vahvistettiin viranomaishyväksynnän jälkeen 27.11.2018 ja tällöin Folksamista tuli Fennian tytäryhtiö.

Miksi Folksam Vahinkovakuutus myytiin?

Myynti oli osa Folksamin edellisten omistajien uutta strategiaa.

Millaisia vaikutuksia omistajanvaihdoksesta on minulle Folksamin asiakkaana?

Olitpa sitten kotitalous- tai yritysasiakas, niin kerromme sinulle muutoksista sitä mukaa, kun asiat etenevät.

Millaisia toimenpiteitä omistajanvaihdos edellyttää minulta Folksamin asiakkaana?

Omistajanvaihdos ei vaadi sinulta asiakkaana tässä vaiheessa minkäänlaisia toimenpiteitä. Tiedotamme muutoksista sitä mukaa, kun asiat etenevät.

Entä, jos olen Fennian asiakas?

Jos olet jo Fennian asiakas, ei omistajanvaihdos vaikuta sinuun mitenkään, eikä vaihdos edellytä sinulta toimenpiteitä.

Muuttuvatko vakuutusteni hinnat ja sisällöt muutoksen myötä?

Tiedotamme muutoksista sinulle sitä mukaa, kun asiat etenevät.

Minulla on vakuutus Folksamissa, mitä sen kanssa tapahtuu?

Vakuutuksesi on edelleen voimassa, ja Folksamin asiakaspalvelu jatkuu toistaiseksi entiseen tapaan.

Minulla on korvausprosessi kesken Folksamissa, mitä sille tapahtuu?

Korvaustoiminnot jatkuvat normaalisti ja Folksamin asiakaspalvelu jatkuu toistaiseksi entiseen tapaan.

Pysyvätkö asiakasnumeroni ja vakuutusnumeroni jatkossa samana?

Sekä asiakasnumerosi että vakuutusnumerosi pysyvät toistaiseksi samoina.

Minulla on Folksamin matkavakuutuskortti. Toimiiko se myös jatkossa?

Voit käyttää olemassa olevaa matkavakuutuskorttiasi toistaiseksi. Ilmoitamme sinulle, jos asiaan tulee muutoksia.

Kumpaan yhtiöön minun tulisi olla yhteydessä vakuutusasioissani?

Voit olla yhteydessä nykyisen yhtiösi asiakaspalveluun, joka jatkuu entiseen tapaan.

Folksamin asiakkaalle

Fennian asiakkaalle

 Tulosta