Saamani työkokemus on varmasti eduksi työurallani jatkossa

Kesätyöntekijä Jenni Kupi 660x400

Olin kesän töissä palvelumyyjänä kotitalousasiakkaiden vakuutusten Contact Centerissä. Tehtäväni oli vastata asiakkaiden puheluihin ja verkon kautta tuleviin viesteihin. Myin vakuutuksia ja neuvoin asiakkaita vakuutuksiin liittyvissä asioissa. Asiakkaat soittivat palveluumme ja kävin puhelimitse läpi heidän vakuutuksensa ja varmistin, että vakuutusturva oli riittävän kattava asiakkaan tarpeisiin.

Mielenkiintoista työssäni oli, että jokaisella asiakkaalla oli erilainen elämäntilanne ja kysymys, jota pääsin ratkomaan. Onneksi apunani oli myyjän tuki, jossa asiantuntijat auttavat ratkaisemaan kinkkisempiä tilanteita. Useimmin asiakkaat soittivat kysyäkseen vakuutuslaskuista tai tarkistaakseen vakuutusturvansa elämäntilanteen muuttuessa esimerkiksi muuton, matkan tai uuden lapsen syntymän myötä.

Asiakaspalvelun laatu on Fennialla korkeassa arvossa, joten oli tärkeää, että palvelin jokaisen asiakkaan nopeasti, asiantuntevasti ja hyvällä fiiliksellä. Asiakkaalle tulee jäädä tunne siitä, että hänen asiansa on hyvässä hoidossa. Hyvät asiakaspalautteet sain suoraan omaan sähköpostiini, mikä piristi päivää ja motivoi palvelemaan seuraavat asiakkaat vieläkin paremmin.

Parasta työssäni olivat tyytyväiset asiakkaat ja ihana työtiimi, jossa toisia autetaan mielellään. Pasilan pääkonttorissa meillä oli hienot uudet toimitilat, joissa viihdyin hyvin ja töiden tekeminen oli mukavaa. Myös hyvä palkka ja myynnistä tulevat kannustepalkkiot motivoivat hyviin suorituksiin töissä.

Kesän aikana sain paljon lisää varmuutta asiakaspalveluun ja myyntiin. Saamani työkokemus on varmasti eduksi työurallani jatkossa. 

Jenni Kupi

 Tulosta