Soita

Kiirastorstaina 9.4. asiakaspalvelunumeromme ovat avoinna klo 15.00 saakka ja Fennia-konsernin vaihde klo 13.00 saakka. Autoapu, ajoneuvojen lasivahingot, FenniaHoitaja, Taloapu, Kodinkoneapu sekä Reissuapu 24h ovat avoinna alla olevan listan mukaisesti.

Vakuutusasioiden asiakaspalvelu 

Soita asiakaspalveluumme asiakkuuteesi liittyvissä asioissa, kuten vakuutusten tai asiakastietojen muutokset. 
Asiakaspalvelumme kautta voit myös ostaa vakuutuksen tai pyytää tarjouksen.

Asiakaspalvelu  p. 010 503 8808 ma-pe 9-16.30
Liikennevakuutukset p. 010 195 030 ma-pe 9-16.30
Asiakaspalvelu viittomakielisille p. 010 503 8013 ma-pe 9-16
Käyttäjätuki: verkkopalvelut p. 010 503 03 ma-pe 9-15 (15.4. klo 9-12)


Vahinkopalvelu

Fennia-avusta löydät tarkat ohjeet vahinkotilanteisiin.
Siirry Fennia-apuun tai katso alta vahinkopalveluiden yleiset puhelinnumerot.

Fennia-apuun

 

      
Vahinkopalvelu p. 010 503 5022 ma-ti 9-17, ke-pe 9-16
Henkilövahingot: FenniaHoitaja p. 010 503 5000 ma-su 7-23
Ajoneuvovahingot: Fennian Autoapu 24h p. 010 503 2001 24/7
Ajoneuvojen lasivahingot p. 010 503 6050 ma-pe 8-17
Liikennevahingot p. 010 195 031 24/7
Mobiililaitevahingot p. 010 503 5030 ma-pe klo 8-18
Rakennusvahingot: Fennian Taloapu 24h p.010 503 2002 24/7
Vahinko ulkomailla: Fennian Reissuapu 24h p. +358 10 503 5503 24/7
Vahinkopalvelu viittomakielisille p. 010 503 8013 ma-pe 9-16


Muut palvelunumerot

Fennia-konsernin vaihde p. 010 5031 ma-pe 8-17
Henki-Fennia p. 010 503 7940 ma-pe 8-16
Fennia Varainhoito p. 010 503 7990 ma-pe 9-17

Poikkeavat palveluajat.

Yksityisyyden suoja puhelinpalvelussa

Yritys- ja yrittäjäasiakkaiden palvelunumerot

Fennia-konsernin yhtiöiden yhteystiedot

Puheluiden hinnat

  • Soitto Fennian 010 5 -alkuisiin palvelunumeroihin maksaa 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.
  • Soitto 010 19- ja 020-alkuisiin palvelunumeroihin maksaa kotimaan lankaverkosta paikallisverkkomaksun verran ja matkapuhelimesta oman operaattorin perimän matkapuhelinmaksun verran.
  • Jonotus- ja puheluajalta peritään sama maksu.
  • Ulkomailta soitettaessa puhelut ovat operaattorin ulkomaanpuhelun hintaisia.

Puheluiden nauhoittaminen

Nauhoitamme puheluja

  • liiketapahtumien todentamiseksi sekä asiakkaan kanssa käydyn keskustelun sisällön varmentamiseksi yhtiön vakuutus-, korvaus-, erikoistarkastus- ja sijoitustoiminnoissa
  • asiakassuhteen hoitamiseksi
  • koulutuskäyttöön asiakaspalvelun parantamiseksi.
 Tulosta