Pihlajalinna ja Fennia syventävät ja laajentavat yhteistyötään

Sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluja tuottava Pihlajalinna ja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia syventävät ja laajentavat yhteistyötään. Uuden, pitkäaikaisen ja valtakunnallisen yhteistyösopimuksen tavoitteena on tuottaa asiakkaille kokonaisvaltaisia terveyden ja hyvinvoinnin palveluja, kehittää entistä vaikuttavampia ja nopeampia hoitoketjuja, luoda uudenlaisia työterveyshuollon konsepteja yrityksille sekä parantaa asiakasohjausta. Pihlajalinna ja Fennia ovat olleet kumppaneita vuodesta 2015 lähtien.

Terveydenhoitopalvelujen lisäksi Pihlajalinna tuottaa Fennian asiakkaille erinomaista palautetta saanutta FenniaHoitaja-palvelua. Palvelussa potilas saa nopeasti yhteyden sairaanhoitajaan, joka neuvoo hoidossa, varaa tarvittaessa ajan lääkäriin sekä auttaa vakuutusasian haltuunotossa. Lisäksi Fennian asiakkailla on mahdollisuus käyttää Pihlajalinnan tekoälyavusteista etälääkäripalvelua.

– Olen erittäin iloinen siitä, että yhteistyömme Fennian kanssa tiivistyy entisestään, sanoo Pihlajalinnan toimitusjohtaja Joni Aaltonen. Pihlajalinna on laajentunut viime kuukausien aikana voimakkaasti, ja uskon, että Fennia-yhteistyö kasvattaa tunnettuuttamme ja asiakaskuntaamme etenkin uusilla alueillamme.

– Yhdessä Pihlajalinnan kanssa tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaiset palvelut ja erinomaisen asiakaskokemuksen. FenniaHoitaja-palvelun asiakastyytyväisyys on erinomainen ja hoitoon pääsy on mutkatonta sekä nopeaa. NPS-mittarin palautteiden keskiarvo on alusta alkaen ollut liki 80 eli asiakkaat suosittelevat mielellään palvelua. Laatu on tärkeää, kun palvelemme tässä kanavassa yli 70 000 Fennian asiakasta vuosittain. Odotuksemme ovat korkealla myös yrittäjille ja yrityksille yhteistyössä lanseerattavan uudenlaisen työterveyshuollon palvelukonseptin osalta, sanoo konsernijohtaja Antti Kuljukka Fenniasta.

23.5.2018

 Tulosta