Fennia on mukana Nettiä ikä kaikki -kampanjassa

Yle on haastanut kaikki suomalaiset auttamaan läheisiään, jotka ovat vaarassa pudota digikelkasta. Digitaidot ovat tärkeitä erityisesti yritysten palveluita käytettäessä, sillä asioiminen siirtyy enenemässä määrin verkkoon.

Digitalisoituminen näkyy myös Fennian arjessa ja asiakaspalvelussa, ja haluamme olla mukana auttamassa niitä, joille verkkoasiointi tuottaa hankaluuksia.

– Otimme vakuutusyhtiönä ilolla Ylen haasteen vastaan ja osallistuimme omalta osaltamme digitaitojen kehittämiseen, kertoo Fennian yksityisasiakkaista vastaava johtaja Jarkko Mattinen.

Fennialla kampanja näkyi erityisesti tämän viikon aikana keskittymisenä asiakkaan verkkoasioinnin tukemiseen. Tämä on olennainen osa asiakaspalvelua Fennialla myös jatkossa.

– Olemme kehittäneet Fennian palveluita entistä monikanavaisemmiksi, mikä säästää muun muassa asiakkaan aikaa, kun kaikkea ei tarvitse tehdä palveluaikojen puitteissa. Uudistimme esimerkiksi asiakaspalveluorganisaatiomme, ja uudistettu Contact Center aloitti toimintansa nyt syyskuun alussa, Mattinen taustoittaa.

Fennialla voi halutessaan hoitaa kaikki asiansa puhelimitse. Puhelimessa pystytään myös auttamaan, jos verkkokanavissa asiointi tuottaa haasteita.

– Jos esimerkiksi pankkitunnukset eivät toimi verkosta vakuutusta ostettaessa, pystymme puhelimitse neuvomaan asiakasta tai tarvittaessa tekemään oston loppuun asiakkaan puolesta, Mattinen kertoo.

Elo- ja syyskuun aikana verkossa näkynyt Ylen Nettiä ikä kaikki -kampanja pyrkii nostamaan digitasa-arvon sekä yhteiskunnan digitalisoitumisen hyötyineen ja haasteineen julkiseen keskusteluun.

Lue lisää Nettiä ikä kaikki –kampanjasta.

 

7.9.2018

 Tulosta