Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Sairaus ja tapaturma
  • FenniaHoitaja

FenniaHoitaja auttaa, kun sairastut tai tapaturma sattuu

FenniaHoitaja

FenniaHoitaja on sairaanhoitaja, joka neuvoo terveyshuolissa, varaa ajan hoitoon ja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi. FenniaHoitaja palvelee puhelimitse joka päivä klo 7–22.

Voit olla FenniaHoitajaan yhteydessä myös FenniaHoitaja-chatin kautta joka päivä klo 7–22. Lataa Pihlajalinnan Terveyssovellus ja aloita FenniaHoitaja-chatin käyttö. Chatin käyttö on maksutonta. Työajalla sattuneissa vahingoissa ota FenniaHoitajaan yhteyttä puhelimitse.

Kun käytät FenniaHoitajaa, maksat hoidostasi vain mahdollisen omavastuun. FenniaHoitaja on apunasi Suomessa kaikissa sairauksiin ja tapaturmiin liittyvissä kysymyksissä.

Miksi käyttäisin FenniaHoitajaa?

  • Maksat hoidostasi korkeintaan mahdollisen omavastuun.

  • FenniaHoitaja varaa sinulle ajan suoraan tarvitsemaasi hoitoon. Hoitosi on tehokkaampaa, kun pääset heti esimerkiksi erikoislääkärille.

  • Saat FenniaHoitajalta myös neuvontaa ja kotihoito-ohjeita silloin, kun oireet epäilyttävät.

  • Voit hyödyntää halutessasi takaisinsoittopalvelua, jolloin sinun ei tarvitse jonottaa puhelimessa.

Palvelu tuotetaan yhteistyössä Pihlajalinnan kanssa.

Hae korvausta jo syntyneestä kulusta

Ilmoita vahingosta sairauskulu- ja tapaturmailmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Jos tarvitset apua

Jos tarvitset apua vahinkoilmoituksen tekemisessä, vahinkopalvelumme auttaa ma–pe 9-16.

Lisää aiheesta

Nainen ja puhelin.

Yhteystiedot henkilöasiakkaille

Lue lisää
Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet