Hyppää sisältöön
    Henkilöasiakkaat
  • Fennia
  • Henki-Fennia
  • Ohjeet
  • Yritykset ja yhteisöt
Etsi sisällöstä
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaat
På svenska

Kirjaudu

  • Etusivu
  • Sairaus ja tapaturma
  • FenniaHoitaja

FenniaHoitaja auttaa, kun sairastut tai tapaturma sattuu

FenniaHoitaja

FenniaHoitaja on sairaanhoitaja, joka neuvoo terveyshuolissa, varaa ajan hoitoon ja tekee tarvittaessa vahinkoilmoituksen puolestasi. FenniaHoitaja palvelee joka päivä klo 7–22.

Voit olla FenniaHoitajaan yhteydessä myös puhelimitse p. 010 503 5000 joka päivä klo 7–22 tai asioida FenniaHoitajan kanssa Pihlajalinnan Terveyssovelluksen kautta.

Työajalla ja liikenteessä sattuneissa vahingoissa ota aina FenniaHoitajaan yhteyttä puhelimitse.

Miksi käyttäisin FenniaHoitajaa?

  • Maksat hoidostasi korkeintaan mahdollisen omavastuun.

  • FenniaHoitaja varaa sinulle ajan suoraan tarvitsemaasi hoitoon. Hoitosi on tehokkaampaa, kun pääset heti esimerkiksi erikoislääkärille.

  • Saat FenniaHoitajalta myös neuvontaa ja kotihoito-ohjeita silloin, kun oireet epäilyttävät.

  • Voit hyödyntää halutessasi takaisinsoittopalvelua, jolloin sinun ei tarvitse jonottaa puhelimessa.

Palvelu tuotetaan yhteistyössä Pihlajalinnan kanssa.

Hae korvausta jo syntyneestä kulusta

Ilmoita vahingosta sairauskulu- ja tapaturmailmoituksella Oma Fenniassa. Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Jos tarvitset apua

Jos tarvitset apua vahinkoilmoituksen tekemisessä, vahinkopalvelumme auttaa ma–pe 9–16.

Lisää aiheesta

Nainen ja puhelin.

Yhteystiedot henkilöasiakkaille

Lue lisää
Vakuutukset ja palvelutVahingotAsiakaspalveluAsiakasedutUsein kysyttyäAjankohtaistaMedialleYritysasiakkaatTietoa FenniastaAvoimet työpaikatBriefly in English
© Fennia
YhteystiedotTietosuoja ja käyttöehdotSaavutettavuusYksityisyyden suoja puhelinpalvelussaEvästeet